• anneh

Augustibebis 2012

Hejåhå: åh, vad härligt! Då blir det inte så stor ålderskillnad, när har du BF? Såg inte dig i listan..?

• anneh

Min mat:

Frukost 06.30 oftast smörgås och en sån där liten yoggi dröm youghurt, kaffe eller te. Ibland äter jag gröt istället.

Lunch 11.00 ofta rester från gårdagens middag, tex pannbiff, pasta carbonara, spagetti o köttfärssås osv.. Ibland köper jag lunch på affären om vi ätit hämtmat dagen innan.

Ca 16.15 äter jag oftast en smörgås eller en frukt.

18-19 middag. Väldigt varierande. Oftast som lunchen, men ibland även hämtmat slm pizza osv.

• anneh

Hämtade ut en babybox idag från apoteksgruppen!
    Den innehöll 3 tidningar (gamla), nappar, sked, tuggummi, omega 3 provtabletter, och krämer

• anneh

Typiskt att halva inlägget försvann.. Babyboxen innehöll även ett badkit med badskum och krämer. Nån mer som hämtat ut en sån box?

• anneh

Ellenbmt: är det apoteksgruppens? Jag bokade en ny, orkade inte kontakta dom :D gick hur bra som helst..

• anneh

Ellenbmt: ja men gör det, jag bokade en box redan i december, men tappade bort numret ( dåligt att man inte får det till mailen) så jag bokade en ny igår och hämtade idag. Dom skriver bara upp numret samt ditt persnr på ett papper :)

• anneh
    mrsnoname skrev 2012-02-23 18:54:11 följande:
    Hallå tjejer!
    Kom å tänka på en sak! Kan vi bada ute i sjö och hav som vanligt i sommar?
    Nån som har koll?
    Ja det ska inte vara några problem, sålänge inte vattnet har gått :)
  • anneh
    Sommaren12 skrev 2012-02-23 19:39:06 följande:
    Anneh: tittade på din blogg. Vad är det för app du använde innan du skaffade angelsound?

Åh, vilken bra fråga! Har nämligen tagit bort den nu..

Det var en tjej i en annan tråd som tipsade om den nämligen, ska se om jag hittar den!  

Svar på tråden Augustibebis 2012