Augustibebis 2012
Novalina: du kan citera och svara på inlägg i ett och samma inlägg, så slipper det bli 6 olika inläggssvar på raken från dig.. 
Novalina: du kan citera och svara på inlägg i ett och samma inlägg, så slipper det bli 6 olika inläggssvar på raken från dig.. 
Här är en till som är törstig och har torr hud!
Rul 9/3, kommer vara i vecka 19+1.
Tycker också v 13 är tidigt, allt som dom ska titta på är ju inte så utvecklat då :S
Menar du inte kub, cupcakekiller?
Vi har funderat lite på föräldraledighet och så, och jag kommer nog ta ut mestadelen, och sambon ska jobba. Ska nog försöka ta ut så få dagar som möjligt, dessutom kommer jag inte ta ut några semesterdagar i år, utan spara dessa.
Julies: lägsta nivå-dag
När vi ändå pratar om ekonomi, nån som vet när man får reda på hur mkt man kommer få i skatteåterbäring?
Tesked83: härligt, tack!
61mm fick jag i 12+4.
Jag färgade håret precis i början av graviditeten, och kommer göra det snart igen. Har flera frisörvänner som sagt att det finns inga bevis på att det ska vara farligt..
Glömde skriva att färgar man håret som gravud kanske resultatet inte blir som man tänkt sig har jag hört, men det är nog olika på alla, mitt blev kanonbra.
Foglossning här också, svanskotan/ländryggen! Har redan köpt en bälte som jag använder, sååå skönt med ordentligt stöd!