Augustibebis 2012
Vippan: åh gud vad bra, blev lite orolig ett tag när jag fick för mig att man måste jobba heltid :)
Vippan: åh gud vad bra, blev lite orolig ett tag när jag fick för mig att man måste jobba heltid :)
Har också molvärk idag, har inte haft såhär mycket (knappt nåt alls) tidigare. Svårt att veta hur det ska vara då det här är första barnet och dessutom är alla graviditeter olika..
11+0 idag! Sakta men säkert går det framåt. Har börjat fundera på om den verkligen lever där inne :( längtar till ultraljudet den 23e..
Värmeljuslyktan: beklagar verkligen, stor kram till dig! Lycka till i framtiden.
Idag har det pirrat i magen hela dagen, speciellt när jag sitter ner. Långt ner. Är det livmodern som växer kanske? För det är ju alldeles för tidigt för att känna fosterrörelser.. Är i v 11+2..
Naimisen: krya på dig!
Nån mer än jag som har fått typ klåda/eksem? Jag har nästan rivit sönder mina knäveck! Och det är bara på kvällarna det kliar, och bara i knävecken och på låren.. Blir tokig snart!
Usch, deppig idag..
Åh, självklart kom inte hela inlägget med..
Deppig idag, känns som att alla symtom är borta. Mår hur bra spm helst. Det gör mig orolig att det hänt nåt, men allt kan ju vara bra.. Jobbigt att inte veta nåt.
Vad tråkigt Binniboo! :(
12+0 idag! :)