• anneh

Augustibebis 2012

Hihi jag köpte faktiskt mammabyxor igår och guuuud vad skönt det är!

• anneh

Jag är 22år, väntar första barnet och är i vecka 8+4, så på torsdag går jag in i vecka 10!

• anneh

Vad är det för skillnad på listan här i tråden och BF listan? Samma info men krångligt att ha en lista här i tråden som måste letas fram hela tiden då det skrivs så mycket. Så den hoppar jag, BFlistan duger fint.

• anneh

Mästerkattenistövlar: jag lade in bilder på mitt vul den 21.. Så du får nog bläddra lite om du vill se dom :D

• anneh

Bokade RUL idag, fick tid den 19/3.. Är inte det ganska sent? Kommer vara i 19+1 då.. Fick för mig man gjorde i v 18..

• anneh

Frufoxy: jaaha okej. Ja jag tycker det är sent, då min vanliga bm sa slutet på februari..

• anneh

Undrar om spökveckorna har börjat här eller om det är nåt som är tokigt.

Mitt illamående är borta idag, helt plötsligt. Har kunnat äta en rejäl frukost, vilket jag inte kunnat göra sen plusset!

Brösten ömmar inte lika mycket längre, men dom ömmar. Känner mig allmänt piggare..

Vecka 9+1 idag. Nån som varit med om samma?       

• anneh

Hoppas alla haft en bra jul och ett härligt nyår!
    Idag är jag i 9+4, har bokat ett till UL, som blir om exakt 3v! Då har man ju passerat den magiska gränsen, och då vill jag veta att allt ser bra ut så man kan börja slappna av lite :)

Svar på tråden Augustibebis 2012