• anneh

Augustibebis 2012

Mammsen: Nja flyttfirma blir det nog inte, lägger hellre dom pengarna på annat, hihi! Vi flyttar inte långt heller, 700m? Dock är det kanske jobbigare än att flytta långt.. Men men, vi får se hur det går! Soffan o soffbord tex ska vi inte ta med, det ska handlas nytt. Kanske inte blir så jobbigt, vi får se!

Tack snälla för åsikter :)

• anneh

Jag har planerat att amma, och förhoppningsvis kommer det funka. Har även jag gjort en bröstförstoring, och hoppas på att det inte påverkar :)

• anneh

Igår kände jag för första gången riktiga sparkar, i v 19+4. Dom känns även utanpå magen! Såå mysigt :) har moderkakan i framvägg.

• anneh

Barnvagn beställd idag! :)
    Emmaljunga citycross med citykorg! Matchande skötväska blev det också. Så nöjd! Den ska komma i mitten på juni till butiken :)

• anneh

Mammsen: du är stark! Härligt att se, och underbart att du träffat en man du är lycklig ich trivs med! All lycka till er!

• anneh

Sommaren: jag har redan skickat in papper ang föräldrapenning.. Har inte fått mitt moderskapsintyg ännu. Så jodå dom börjar räkna innan dom fått in det.

Svar på tråden Augustibebis 2012