• anneh

Augustibebis 2012

Emelie: jadu, det måste nog vara en liten kille här. Nästan allt pekar på det tror jag. Inget illamående alls (som "brukar" vara värre med flickor). Har mått sååå bra.
    Hihi, nyfiken är man, i augusti får vi se!

• anneh

Men kan tillägga att jag har drömt 4ggr om att det är en flicka..

Nån som har koll på det där med hjärtljud?

143, vad tror ni, pojke eller flicka?

• anneh

Ang skötväska så beställde jag en matchande när jag beställde våran emmaljunga vagn. Den verkade bra!

• anneh

Novixi: jag förstår precis vad du menar! Vi har inte heller tagit reda på kön (första barnet), och jag vill såå gärna ha en flicka!
    Sambon vill gärna ha en pojke.

Jag kommer ju självklart älska barnet om det blir en pojke, men har alltid sett mig själv som en flickmamma, även fast jag nu TROR att det är en pojke som lurar i min mage ;)

• anneh

Åh, strongenough, jag har tänkt så mycket på dig! Skönt att allt ser ljusare ut, vi får hoppas lilltjejen växer som hon ska i fortsättningen!

Stor kram!

• anneh

Sommaren: babybox.se, apoteksgruppen, kronans droghandel.. Gilla MAM på facebook så får du en napp. Vi föräldrar har väl också nånting dom skickar ut.

• anneh

Apoteksgruppens beställer man på babytobe.se.. Och så finns det en babybox på bigbaby i häggvik, vet inte var du bor, om du har vägarna förbi..

Svar på tråden Augustibebis 2012