• Gadget

Augustibebis 2012

Är det fler än jag som precis har plussat och därmed räknat ut att beräknad födsel bör bli i början av augusti?

Själv är jag i vecka 5 (4+1 om jag förstått hur man räknar. ) och plussade på BIM-1.
    Det är första barnet och vi har kämpat länge, blev gravida för ganska exakt ett år sedan men det slutade tidigt i ett MF tyvärr. Jag känner på mig och hoppas förstås innerligt att det ska gå bättre denna gången, om inte annat plussade jag då bara svagt trots att det var på BIM+3, fick negativt på varannan sticka och som sagt blödningar från början nästan. Och nu fick jag ett starkt plus på BIM-1 så än så länge känns allt bra.

Hittills har jag lätt växtvärk i livmodern (typ mensvärk) som också strålar ut i ryggen vilket är vanligt för mig vid mens så jag hoppas det inte är något konstigt. Brösten är ömma och tunga och jag är fruktansvärt hungrig, redan kort efter att jag just har ätit. Ska försöka sprida ut maten till lite fler mål under dagen istället. Illamående känner jag tack och lov inte än.

Hur mår ni och hur ser er historia ut? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-26 20:49
    BF-listan hittar ni här: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m62259058.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 20:51
    Här kommer länk till bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m62673391.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-23 11:02
    Länk till den NYA BF-listan att använda istället för den gamla: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m63163283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-12 20:14
    Länk till lista över våra födda bebisar, tänk att den dagen skulle komma/kommer till slut! www.familjeliv.se/Forum-3-28/m64884035.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-12 15:29
    Här kommer länk till fortsättningstråden för oss som fått våra små, fast vi hänger säkert här också ett tag till.
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m66164958.html

• Svar på tråden Augustibebis 2012
  • FruKå

Grattis katten!!!
    Och grattis any 19877!!

Åh så roligt att läsa när man vaknat!

• Gadget

Åh, det blev en rolig morgon att kika in här!!!

Stort grattis till er Katten och Any, skönt att allt verkar gått bra.

Och ja, nu blir det nog bebisar var och varannan dag här i tråden, tror ni inte?  Baby 

• Svipp

Men oh så härligt! Grattis till bebisarna!!

Och så fina de är i bildtråden oxå!

Ja, nu längtar man ju ännu mer efter sin egen. Men det lär dröja. 36 dagar kvar...

• irruz

Grattis katten o any!!! Hoppas ni mår bra alla mammor o pappor o små mirakel :)

• fru Elle

Grattis till era bebisar Stövelkatten och Any! Hoppas allt ha gått bra!

Låter som du fick en toppen förlossning Stövelkatten.

Fick sova inatt, vaknade till en gång men kunde somna om. Hade inga problem med händerna heller, igår kunde jag ju inte somna om för att det stack i händerna och det kändes som de domnade bort.

• Sommaren12

Grattis till bebisarna Katten och Any! Nu kan man kanske räkna med åtminstone en bebis om dagen i tråden? Känns så. :)

Åh i natt har jag sovit extra bra!

• EmelieOfGbg

Grattis grattis till bebisarna!

Säger som de flesta andra här inne: jag längtar som en tok efter våran bebis. 27 dagar kvar här och tiden får såååå långsamt. Men den som väntar på nåt gott....

• 7eHimlen

Åh vad roligt Katten & Any!! Supergratis till alla bebisar!! :D 

Håller med alla andra om att man längtar extra mycket nu när det börjar drälla in små söta bebisar i tråden! Själv har jag 34 dagar kvar, känns ju som en hel evighet :P 

Idag ska jag iaf över till min bästa ompis (o granne :D) och fira att hennes lillkille har fyllt ett år! :D Guuuud vad tiden har gått snabbt, tycker det känns som han kom myss ju, nu är han ju stora killen redan :P 

• Juliette

Åh, grattis Katten och Any! Håller med, man längtar ihjäl sig nu ju! :) 37+0 idag iaf. Nu kan han få komma!