• sommar83

Augustibebis 2012

Jag jobbar som undersköterska, just nu som timvikare nätter. Är mammaledig från mitt arbete på Lidingö trist nog. Hade hellre haft fast jobb där jag bor nu :p Blir lite långt att pendla så blir till att säga upp det efter min andra mammaledighet. Kommer jobba några månader mellan innan jag går på ledighet igen. Kommer vara hemma med min dotter till maj, sen kommer jag söka havandeskapspenning så får vi se om jag får det, så ngn månad där i mellan blir det nog långresor till jobbet :)

• sommar83
    AnnaSv skrev 2011-11-25 14:30:00 följande:
    Sommar83 under min förra graviditet visste jag inte hur långt gången jag var, kunde skilja ett par veckor och jag fick göra vul utan att be om det så det kan absolut vara skäl nog!!
    Jag tänkte faktiskt på det idag med att det kanske skulle vara skäl nog så jag ringde till gyn men jag kopplades till växeln direkt och hänvisades försöka på måndag igen. Så får försöka då igen, och gör dom det inte här så får jag försöka i sthlm ist, men skulle ju vara smidigare (och billigare) att göra det här :)
  • sommar83
    oxle bo skrev 2011-11-25 15:05:50 följande:
    jag fick inte göra vul på lasarettet, jag har pco o hade mens i augusti senast, så hade ingen aning om vilken vecka jag var i, men enligt dom så skulle vi utgå från den mensen o boka rutin ul från den,, sjukt!!!
     bokade privat o var bara i v4, är ett under att jag upptäkte det så tidigt..
    Men jisses! Det var det löjligaste jag hört. Har själv stått på utredning för PCO och med det i ditt register så borde dom ju inte tvekat att kolla för säkerhets skull. Okompetent svar du fick! Var det den här gången eller en tidigare grav?
  • sommar83
    oxle bo skrev 2011-11-25 15:32:52 följande: