Augustibebis 2012
24 år , sambon 30 år. Gravid med mitt första barn, 5e veckan idag om jag har räknat rätt :)
Har haft jätte ont i huvudet, trött, kännt mig åksjuk och varit jätte lätt irriterad.
Magen är svullen..
Tycker detta är så spännande och fantastiskt , jag har så svårt att hålla tyst om det fast jag borde.
Sen jag såg mitt plus för 10 dagar sen har jag varit lite för bra på att äta, som jag trycker i mig! precis som man tänker att jag är ändå gravid tänket men man ska ju bli av med allt sen. Måsle sluta med detta =)
Har ni berättat för någon än?
Vad kul att så många plussar nu.
Jag känner igen det du beskriver, vill bara skrika ut att vi ska bli fyra. Vissa vill vänta, andra bryr sig inte om antalet gångna veckor. Jag bryr mig inte så mkt om vilken vecka jag är i och när det ska berättas, dom närmsta komme få veta vid jul. svärmor och min bästa vän vet. Även min brors sambo, som står mig väldigt nära. Så hon skulle hålla det hemligt tills jag berättar i jul :) Vi ska fira hos dom och mamma kommer vara där så då får dom se min dotter ha "jag ska bli storasyster"-tröja på sig :) Pappa vet jag inte när jag ska berätta. Nästa gång vi ses (efter nyår) tror jag med samma tröja.
Känn efter själv hur du och din sambo vill göra. finns inget rätt eller fel vad gäller detta! Det är ju eran lycka och erat liv :)
Grattis igen!