• anneh

Augustibebis 2012

Mina tuttar har blivit större, och jätteömma! Och magen har svällt upp som en ballong.. Inget illamående, undrar om man kommer slippa det? Vecka 5+1 idag..

• anneh

Jag har fått feber.. Så jag är ganska orolig nu, är det inte en ganska "kritiskt" period vi är inne i, hjärtat ska börja slå osv..? Hoppas inte fostret tar nån skada..

• anneh

Emelieofgbg: jag har redan ringt, och jag får tidig inskrivning, på måndag, vecka 6+3.. hälsosamtalet hoppade vi över då jag inte ville ha sånt.

• anneh

Bullen85: nej det gör man vanligtvis inte, om man inte går privat vill säga, då kanske man får vul? Annars får man snällt vänta till rul v18-20..

• anneh

Åhh, skulle boka tid för vul nyss, men får veta att dom inte har tider förän i januari :O så dom satte mig i nån kö för avbokningstider så får dom återkomma. Typiskt, skulle ringt redan när jag plussade men det tyckte min bm inte behövdes..

• anneh

LundinEk: jag är också förkyld, har haft hög feber också, som är på väg ner nu som tur är..

• anneh

Den här veckan har varit konstig.. Varje jag, och då menar jag varje dag, vaknar jag PRICK 08.00. Jättejobbigt då jag varit sjuk och ska försöka sova ut..

• anneh

Ser att ni pratar vagn :) jag ska nog köpa en emmaljunga duo edge.. Var och tittade på sån i butik igår! Sen blir det britax babyskydd.

• anneh

Naimisen: Har kollat lite på dom, men kom fram till att jag behöver en rejäl vagn man kan gå på grusvägar och lite "offroad" med. Annara verkar ju dom hur bra som helst, smidiga stadsvagnar!

Svar på tråden Augustibebis 2012