• anneh

Augustibebis 2012

Är det nån av er som varit/är rökare? Jag slutade nu när jg plussade efter flera års rökande.. Min sambo röker fortfarande, och USCH vad äckligt det luktar! Mår dåligt när jag känner lukten..

• anneh

Åhh, illamåendet är här! Är nu i v 6+2..
    Hjälp mig! Vad kan man äta till frukost? Skulle göra havregrynsgröt imorse, men det sket sig då jag inte alls var sugen på det.. Smörgås funkade inte heller.. Vad äter ni till frukost?

• anneh

6+3 idag, kom precis hem från inskrivningen! Det gick bra, dock var jag inte helt beredd på att min bm ville ha cellprov, så det blev till att hoppa upp i gynstolen! Annars var alla prover fina, något högt blodsocker bara.

• anneh

Frufoxy: ingen aning, hon frågade när jag lämnade cellprov sist, och det visste jag inte, om jag ens nånsin lämnat det? Så det tyckte hon var lika bra att ta. Alltid lika jobbigt när man inte är beredd på det..

• anneh

Frufoxy: min bm sa att det är ingen fara att lämna cellprov, man kan få en yttepytte blödning, men ingen risk för missfall eller liknande.

• anneh

Mmm var tvungen att gå och göra mig en leverpastejsmörgås! Blev skitsugen när ni nämnde leverpastej!

• anneh

Är det nån mer än jag som har fått helt vidrig andedräkt på morgonen? Usch!

Svar på tråden Augustibebis 2012