Augustibebis 2012
Har aldrig haft de med dom 3 tidigare så detta med sd e nytt för mig. Men tror det e mer övning
Har aldrig haft de med dom 3 tidigare så detta med sd e nytt för mig. Men tror det e mer övning
Spännande Kampis:) håller tummarna för dig:)
Måste kolla med er. Efter förlossningen har man ju en speciell doft där nere. Så luktar jag nu genom mina byxor. Kan de sippra vatten??
Va de ska vara varmt då:( har sovit 2h och nu kan jag inte somna om för det e varmt och svetten bara rinner:(
Märks på dottern att hon tycker det e varmt. Hon vrider och vänder på sig hela tiden. Sover bara i blöja.. Denna värme e jobbig:(
Hur går de för ninime??
Ninime- usch jag lider verkligen med dig. Övertid e aldrig kul. Det är dom längsta dagarna i ens liv :( jag hoppas hon snart vill komma ut till världen. Jag skruvade ju på bröstvårtona när jag hade gått över med andra barnet. 3 timmar senare va han ute:) värt ett försök.man kan få mkt sammandragningar
Ninime-
ja nu e de faktiskt din tur. Attans att hon ska trivas så bra i magen då:)
Kan ju va slemproppen som lossnat?
Igår myste vi till de. Efteråt fick jag förvärkar och mådde inte alls bra. Mkt sammandragningar. Några fick jag andas igenom. Höll på 2 h ca. Nu e de lugnt igen:( 37+5.
Kampis- jag va nära på köpa den overallen. Älskar villervalla:)