Augustibebis 2012
Man märker oftast inte när man spricker. Jag sprack över klitoris, kände det inte alls och jag har full känsel idag. Syns inte ens.
Man kan förebygga med att smörja snippan med mandelolja dagligen.
Man märker oftast inte när man spricker. Jag sprack över klitoris, kände det inte alls och jag har full känsel idag. Syns inte ens.
Man kan förebygga med att smörja snippan med mandelolja dagligen.
Jag fick bada fast vattnet gått!!? Men mitt vatten gick med ett splash och sen var allt igång, kanske skillnad om man gått och sipprat i några dagar?
Sommaren- man är så jävla inne i föda barn grejen just i det skedet så klipper dom märker du det nog inte :) man blir ett djur, med ett rus utan dess like....
Ninime- du har en poäng i allt du skrev om avnavling, ställningar och kraften man får :)
Dick avnavlades min dotter direkt då hon inte kunde syrsätta sig och fick hastas iväg till återupplivningen.
Jag tror dig sajmon- men är du inskriven? Det är ju ganska skönt att ha en barnmorska att dela funderingar med, och ganska snart borde du ju ha rul med?
Gör en ny blogg och visa här, jag älskar att läsa bloggar.
Övrigt så önskar jag mig en vän med lika mkt tid som mig, jag är så jävla ensam jämt!! Någon av er som vill bo i lilla Vingåker? ;)
Åh jag har ju ingen dator, finns ingen inbox på mobilen...
Skriv ett pm till mig för jag tror jag kan läsa, bara inte skriva.
Synd och skam sommaren!
Sajmon- jag var med skitnervös när jag ringde bm!! Då blir lixom allt på riktigt :)
Jag tycker det syns tydligt på sajmons mage att där finns en bebis.
Jag mår illa nu igen. Trodde det var över... Suck