• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Tina och detgoda-
    Jo jag med. Migrän någon gång i månaden i vanliga fall, men får inte äta min vanliga medicin( tyskt märke minns inte namnet) men jag har citodon hemma, men man blir ju så däckad av det... Kanske kan vara värt ett försök för på nätterna är det svårt att sova!!

• Ellenbmt

Tesked- den är tjejig, det är gravidhumor, typ internt för oss preggon!

Finns bra pappaböcker med googla!

• Ellenbmt

Godmorgon gänget!
    Mot bröstvårtorna tror jag på fria tuttar eller tshirt bh, hjälper på mig iaf. Sen smörjer jag mig med sheabutter från bodyshop.

Jag kräktes igår igen, fyra veckor sedan sist tror jag? Åt tacos, det var vidrigt...

• Ellenbmt

Jag bokade en box men har tappat lösenordet. Någon som vet hur man gör?!

• Ellenbmt

Gick det? Då ska jag föra det! Tack! Jag hittade ingenstans att kontakta...

• Ellenbmt

Godmorgon!

Hade lite sänggympa med sambon tidigt i morse, fick världens hårdaste livmoder. Läskigt! Är det sammandragningar? Hade inga märkbara sånna sist.....

• Ellenbmt

Sommaren, jo jag har hört det med, men när jag väntade dottern så var det bara när jag skulle föda som magen krampade sådär. Så jag har inget att jämföra med, men jag antar att det var sammandragningar... Spännande.

• Ellenbmt

Novauniqe- vet ju inte vad du äter, men jag födde en frisk pigg tjej när jag åt antidepressiva.... Oroa dig inte för mkt och lyssna inte på Google.

• Ellenbmt

Natlup- vi har en britax jättenöjda men vet inte vilken av alla vi har tyvärr. :) dåligt svar men iaf!

• Ellenbmt

Astro- jag med! Sist blev jag jätte deprimerad v 19... Nu är jag glad åt våren, hoppas det håller i sig, jag fokuserar på solen!

Svar på tråden Augustibebis 2012