• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Min sambo gillar Alicia. Jag tycker det är fint men känner några barn som heter det. Jag gillar namn som han avskyr. Bl.a. Eugen, melvin och Ervin. Flicknamn står det still. Gillar Bim, inte mens ;)

• Ellenbmt

Godisbit, jag skår ännu ett slag för iCandy peach. Funkar bra på promenadvägar i skogen. Liggedagens är enkla att bära med sig och du kommer inte ens ha liggdelen i vinter tror jag. Specielle inte eftersom sittdelen på många vagnar går att luta fullt. Hoppas ni hittar nån ni gillar :)

• Ellenbmt

Fransyskan! Jag vet exakt hur det känns, de där spruckna blodkärlen får jag med så fort jag kräx, och jag nådde sådär illa till v 16. Nu i v 18 kräx jag knappt något längre, bara efter stark mat. Hoppas det vänder för dig!

• Ellenbmt

Järnsmak i munnen förstör det mesta man är sugen på...

• Ellenbmt

Tycker dottern ska ha syster-tröjan för att det blir uppståndelse kring henne det gillar hon nog?!

• Ellenbmt

Jag känner ingen jäkla kant! Surar......
    Men jag är tjock högre upp nu. På rul sa bm att min moderkaka ligger uppepå och lite framför, vad fasen innebär det?

• Ellenbmt

Tjockisbullen- Isabella och Emanuel tycker jag passar bäst! Stella tycker jag med. Vackert

• Ellenbmt

Vägde mig igår, panik över vikten för att jag ökar så fort. Började på 51kg, nu 60,3 kg ajajaj jag vill inte behöva kämpa så mkt sen. Hoppas det har stannat av lite nu... Tillägga att jag är 155 lång. Så kilona över 55 syns...

• Ellenbmt

Jo jag hoppas det är så. :) rasade fort sist men har haft svårare med formen sista året... 25 är mitt magiska barbapappa år...

Svar på tråden Augustibebis 2012