Augustibebis 2012
Bra summerat naimisen!
Bra summerat naimisen!
Oj. Vad har hänt här i mystråden? :(
Törrs man återvända? :)
Hoppas allt är bra med er brudar, och att magarna mår prima.
Jag vill gravidgnälla lite till om jag får? :)
Jag är tydligen en aning tjatig här hemma angående att jag är orolig för magen och så... min sambo för några år sedan erfarenhet av att åka med mig till psykakuten, så jag kan väll förstå delvis att han är orolig när jag inte mår bra. Men han hanterar detta nu med att skrika argt på mig att sluta gnälla eller ringa bm eller åka till akuten å sätta mig. Han har helt tappat vänligheten i rösten de senaste dagarna, vilket ju resulterar i att jag såklart grinar mer och behöver mer stöd?! Right..
Vad ska jag göra för att övertyga honom att jag inte ör deprimerad utan bara behöver lite vanlig kärlek och typ en hand på magen och något i stil med "klart att bebisen mår fint, det ska bli så härligt" Vart fan är min sambo som brukar finnas här?!
Jag har försökt tre ggr på två dagar att prata med honom, han bara mumlar till svar. Som att man inte kommer fram alls! När vi väntade coco så var han med på allt! Nu ör det som... Som om han inte orkar med mig.
Issan, du kommer kunna ha tubtoppar med, om du tränar för det, jag ser exakt ut som innan, enda skillnaden är att brösten är tommare upptill...
Issan, jag vet i te hur gammal du är men jag var 22 när dottern kom, så kanske lite därför med. Vet inte.
Jag gick en timma barnvagn om dagen första halvåret bara, kilona rasade av på tre fyra månader, så sen var det bara lite muskler och form att ordna till. Gick till en början en gång i veckan på gym, då gick jag 30 min på crosstrainer och 30-40 min på diverse muskelmaskiner. Slutade aldrig med promenaderna heller. När dottern var ett år började på body combat en gång i veckan och samma typ av gym en eller två ggr i veckan. De dagar jag tränade gym gick jag inte promenader. Äter som vanligt ungefär alltid? Svenssonmat och ibland utan kolhydrater. Sunt förnuft. Typ. Ibland gör jag rumpövningar och situps hemma. Tar alltid trappor osv.
Sommaren- haha man tackar. Bara man börjar är det kul.
Förresten så kommer det dör med hur man gör efter första bytta blöjan osv. I början vakar man över dem när de sover, man är så nojig och löjlig :) härligt att tänka tillbaka på! Men det finns ju en uppsjö av böcker. Naimisens tips är bra. Vi har den med.
Finns en görskojig pocket om att vara gravid med, ska leta upp den sen så jag vet vad den heter!?
Jag ska appropå gnäll-inlägget, försöka prata med honom när jag kommer hem, ska till Göteborg över helgen. Ska ha lite kvalitetstid med dottern och våra gamla grannar. Kanske han är utvilad på tjat efter att jag varit borta så han orkar lyssna.
Nu ska här nattas dotter, kalson på bråkmakar gatan och Emil på taket osv... Haha hon har blivit Astrid förvirrad :)
Det beror på hur stor och tung du blir ;)?
Man orkar nog om man mår bra.
Fast min dotter kom tio dagar tidigt! Så då riskerar du nästan att få gå från jobbet till bb ;)9
Gadget, jag menar hon blonda som hade EKG på tv för ett par år sedan, hennes bok ska kolla dådet dottern somnat!