• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag har gått upp från 52 till 58,5 idag... Sjukt.

• Ellenbmt

Karo- jo det är okej. Försöker glömma oron till i morgon när jag kan ringa. Men jag försökte känna i magen i morse när jag var kissnödig, kände att det var hårt men ingen jävla kant som alla pratar om!!

• Ellenbmt

Jag ligger och nattar dottern, vi är på minisemester i Kungälv. Ska åka hem igen i morgon.
    Ska snart kila ner till de vuxna och tigga till mig något gott ;)

• Ellenbmt

Stövelkatt- han är underbar, eftersom ni gjort en bebis nyligen :) men min sambo har med idiotiska åsikter om mkt, och ofta en dålig ton i rösten..... Men han är underbar han med :)

• Ellenbmt

Sköt upp samtalet till bm och ringde idag. En annan bm svarade nu, hon sa att IOM skulle prata med min bm, och om hon tyckte att jag behövde det så kunde jag förvänta mig ett ul i morgon bitti... Nu är jag så nervös så jag håller på att dö!! Känns iaf bra att den andra bm tig emot mig fint.

• Ellenbmt

Blir ul i morgon 1130!! Herregud så nervös jag är nu!! Helt gråtfärdig...

• Ellenbmt

Fru elle- det hoppas jag med, men jag tvivlar verkligen på graviditeten men vi får se...

• Ellenbmt

Brllatrix- försök att äta yoghurt eller nåt mellan mellanmålen, eller drick typ myponsoppa? Mer smör i maten, så t som gör en pigg är ju fett och kolhydrater.

• Ellenbmt

Sommaren-härligt med cravings! Om jag är gravid (tror det fortfarande inte, får se i morgon) så längtar jag efter någon tokig craving tycker det är så kul!

Är det någon här som har någon pinsam craving eller äcklig? Känner en som sög på disktrasor och en som åt äggskal :)

Svar på tråden Augustibebis 2012