• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Pixel- grattis och välkommen

• Ellenbmt

Fransyskan- fy! Ja det är fasen tur att det inte behöver vara eviga kilon.

• Ellenbmt

Sommaren har du kollat på peach? Den väger bara sju kilo...

• Ellenbmt

25års kalas idag! Fick en Superfin tunika av sambon från jc! Impad! Han brukar aldrig kunna hitta kläder? :)

Bakar tårta nu med dottern och det kladdas rejält!!

• Ellenbmt

Konstigt sommaren, chassit väger bara 8,9. Jag mindes fel vikt, men kan omöjligt väga 15 med sittdelen för den bär min dotter enkelt! Då måste liggdelen alltså vägra drygt 5 kilo? men vi har bara vagnen i sittutförande. Hur son hellst superlätt i trappor, vi bodde på 3 våningen med förråd en trappa ner i källaren.

• Ellenbmt

Min bror har en flicka på åtta och en pojk på tio. Kanske inte supertätt, men ganska iaf.

Har hört att manliga kockar producerar mer flickor än pojkar, för att pungen är varm länge under dagen vid en spis! Detta stämmer på alla kockar jag känner! :) förmodligen bara slumpen, men även mitt barn är ju tös, och sambon och jag är ju kockar :)

• Ellenbmt

Hör är det nog fortfarande mjölk. Granny Smith har dämpat sig.

• Ellenbmt

Jag kan dricka kaffe igen! Det känns stort :) så otroligt ensamt att inte dricka kaffe

• Ellenbmt

Lakrits kan jag alltid ha sug efter ;)

Är det någon som vet om syskonbräda går att ha på crescent diva vagnen? ser ut som om man inte når vagnen om ett barn ska stå bakom, annars lite sugen på en billig vagn med snygg design. Buggan är för dyr för oss, kommer lägga Max 7000

Svar på tråden Augustibebis 2012