Augustibebis 2012
Jag hade nåt för sånna "dragster" däck sura och salta i början. Och så oboy, det har jag börjat dricka dagligen....
Jag hade nåt för sånna "dragster" däck sura och salta i början. Och så oboy, det har jag börjat dricka dagligen....
Gav dottern ostbågar för några dagar sedan, jag brukar gilla det, men de smakade inte som vanligt. Tur det kanske :) jag har ju redan gått upp massor, mest av alla oss här tror jag. Sjukt.
Godmorgon naimis!
Det låter härligt med lite åkning! Sjukt att du lyckas hålla dig ang bebis! Jag spyr ur mig till alla jag träffar. Kanske för att jag behöver bekräftelse?! :)
Så jäkla nervös nu, snart dags för ul. Drömde att jag kände bebisen, men nu känns det tomt igen....
Maraja- jag tror bara det kan vara bristrisk om de korssnittat livmodern samt om man får för tätt eller tvillingar. Och de brukar ju ha en under uppsikt om man har risk för detta. (har en vän som korssnittades i akut ks.)
Halv tolv, pimplar vatten nu. Sen ska jag åka iväg. 3 mil till sjukhuset. Är så nervös! Hoppas på att kunna visa upp en bild efterråt, vore tråkigt att lämna er! Usch får inte tänka så! Faktiskt är magen lite Putig idag bara för att lixom....
Det var en bebis i magen. Herregud vad jag grinade. Så skönt. Tack för allt stöd. Nu jäklar ska jag vara gravid på allvar :)
Foxy- fick backa en vecka, så är nu i 13+4. Den såg frisk ut sa hon.
Anneh- av ren och skär oro. Tjatade och grinade. Var livrädd helt enkelt. Nu känner jag mig lugn... Så skönt
Ingen aning det fick hon veta av en slump helt livsfarligt egentligen! Var alltså ren tur.
Nova- ja, det sa den som uppräckte det med, de upptäckte det av en slump när hon lades in på dropp pg. Havandeskapsförgiftning, vet dock inte hur de fick reda på det....
Nova- kan inte kopiera, men det var om ks korssnitt. Alltså min vän som snittades med sitt andra barn, och när det tredje sedan gav henne förgiftning och hon lades in så kom det fram att det var farligt för henne att vara gravid pga snittet var som det var i livmodern. Men allt gick ju fint och hon födde med snitt någon vecka innan bf. Men hon var under mkt uppsikt.