-
ja på mig stämmer det som det sägs då isf =D för jag har en rand över hela magen. :D hihiih jag pratade med mamma om det och hon sa det att hon hade ju också randen över hela magen och bara från naveln och neråt men eftersom det var så längesen minns hon inte om det stämde på henne också :P men låter lovande xDNiniMe skrev 2012-03-19 09:24:05 följande:Det sägs att om man har en rand från naveln och ner så är det en pojke, har man en rand hela magen så är det en tös.. Jag hade från naveln och ner med pojkarna, denna gången har jag inte fått någon ÄN .. -
Mammsen : Gick från 19 augusti 18+1 till 17+6 20 augusti :) så 1 dag efter dig. Tihi :D det med att räkna dagar hit och dit kan jag inte så jag hakar bara på vad dom kom fram till igår :D
-
om jag inte är helt ute på cykelbanan nu så vill jag minnas att jag hade socker : 5 precis, och det sa hon var bra. :)
-
jag vet inte hur sammandragningar känns, men jag får som mensvärk och inte så skönt vill jag på stå. jag har inte haft sex sen karl lämna mig iaf.
-
då var jag i farten igen. jag har ångrat mitt vagnval gått från en trille combra 3 hjul till kronan duovagn 4 hjul =) och kan inte vara nöjdare :) i kostnadsfrågan ökade det 2000 kr ungefär men att min bebis ska ligga bra är prio 1 =)
-
nu ni :D nu är hela bf listan full från 1- 31 =D hihihi de är en på den 19 nu =D hihi kuligt =)
-
hehe jo ioförsig :) vi får se vad dom kommer med för datum till er =D tihihigodisbit skrev 2012-03-24 12:38:26 följande:Och det finns ju viss risk att Ärtan här prickar in ett datum i september... På kub-ul ville inte barnmorskan göra ngn officiell beräkning, men det kommer väl efter RUL. Så här långt siktar vi mot "månadsskiftet augusti/september" =) -
jag antar att man får skriva av sig lite här. och idag är det en dålig dag. jätte hängig jätte ledsen och väldigt sårad.. jag vet inte om det är för hormonerna som är en gungbana.. men mitt ex pappan till mitt barn ljög om en jätte fjollig sak som jag väntar på att konfrontera det var att han skulle lämna telefonen hemma och han skulle ut på lite pubafton. men visade sig att han hade telefonen med sig för att han hörde av sig till våran gemensamma vän. jag vet inte om jag överdriver och mår dåligt för en piss dålig sak.. men det är så jag känner.. jag gillar inte när någon ska ljuga för jag tar väldigt illa upp när någon ljuger för mig : / ja nu fick ni höra på mitt gnäll :(
-
känns som att jag skulle gått tillbaka till början av graviditeten. jag kan inte äta för jag mår så illa så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. sen nu när jag inte kan äta något och inte mycket när jag äter så har jag ont i magen för jag äter inte så mycket.. skit jobbigt. blir helt svettig och varm i kroppen.. nån som fått så nu i mitten av grav också? haft så i 3 dagar
-
Sandra: jag kan inte påstå att jag mådde illa i början av graven men nu så mår jag illa av alla lukter och igår fick min kompis slänga en oäten pizza för kunde inte se den eller känna doften för då ville jag bara spy. Har haft problem med maten hela tiden att äta men det här tar priset. Har spytt 1 gång för 3 dagar sen. Jag är v 21 imorn :p Ja precis efter nån minut så måste jag äta. jag hoppas det blir bättre. Har kämpat med mitt ynka 1 kilo nu är väl det borta xD