Augustibebis 2012
nej jag får inte till all min text. bara försvinner men det blev som en sammanfattning iaf :) tänkte lägga upp en bild sen senare när jag har dator igen. kram
nej jag får inte till all min text. bara försvinner men det blev som en sammanfattning iaf :) tänkte lägga upp en bild sen senare när jag har dator igen. kram
jag kommer hålla er uppdaterade :) Tack så mycket. så overkligt men så underbart verkligt :) ska gå ner till Sofia nu och ska få hålla henne för första gången
jag har läst era rader och jag tackar stort :) sen såg jag en fråga om hon var stor för sin vecka: doktorn sa att hon inte var en liten v 25+3 så det tolkar jag som att hon kanske var lite stor då, vilket var väldigt passande i så fall:) Aww nu vart jag tårögd för bebis listan
hur fint som helst :) Tack
Tack alla åter igen :) idag har jag väldigt underbara nyheter att komma med ,min älsklings dotter har idag 9:00 blivit av med sin resperator :)
hur jag mår tjaa nu börjar jag må bra. förlorade mycket blod , fick nån stor blödning när dom snittade. så 2 dagar efter tror jag ,skulle jag duscha men svimmade av efter duschningen eller halva.så dom var snabbt på mig och rulla iväg mig på en säng med dropp och så. sliten har jag vart.
jag fick Sofia v 25+3 :) så jag känner att det var på håret. men hon är så himla stark. jag känner det när hon klämmer åt mitt finger. och hon sprattlar och vrider och vänder lite på sig
Ang. när vi får åka hem är väldigt svårt att säga. hon är väldigt liten. väldigt känslig för bakterier och man får absolut inte vara sjuk. sprita händerna innan man tar p henne. hon har lite extra syrgas i näsan. hon behöver 34 grader + omstoppning med lite mysfiltar osv. så tänka på hemgång blir nog om 1 mån eller 2 :)
sen hur jag mår förutom Ang just själva snittet och att jag är överlycklig för min starka dotter och tänker kämpa och inget kan få mig att sluta hoppas så jo jag grinar och blir ledsen och grumblar tänker och glömmer bort mig själv ( tror jag ) stressad orolig sömnen är sådär. tanken på om jag kunde gjort nått för att hon skulle stannat längre. ( vet, man ska inte tänka så ) frustrationen som kommer när jag inte bara kan på samma sec ta upp henne i famnen. utan det tar 10 min för det och lika så att lägga tillbaka henne. men lika underbart varje sec hon ligger på mig
jag har lyckats fått in 2 bilder i mitt bildgalleri på min profil sida. det gick från mobilen :D mer bilder kommer sen men nu har ni fått en tjuvskik iaf hihi