Augustibebis 2012
nu är det inte roliga tider..
i söndags var det ett härrans halloj i magen på mig som alltid, jag brukar känna av henne flera gånger nästan varje timme eller varannan.
Sen i måndags var det så stilla så undrade om jag hade bebis kvar i magen, kände rörelser 2 gånger på hela dagen.
nu idag har det var jätte stilla också. känt lite flera rörelser idag men dom är så svaga, inte alls som det vanliga.. så det reagerar jag starkt på.
idag har jag haft såna vattniga flytningar så jag trodde jag sipprade fostervatten eller nått liknande..
PLUS att jag haft smärtor i magen och mycket sammandragningar..
jag har ringt förlossningen men hon säger att det inte är någon fara utan att hon kan ha en vilo period nu och ang. flytningarna var det vanligt, sen sa hon drick kallt vatten eller nått sött och peta på magen för att se om hon reagerar.
jo visst reagerar hon men väldigt svagt och inte mycket av att jag bufflar på henne :'( har lyst med en ficklampa och tror hon reagerat av det, annars bara en tillfällighet att hon rörde på sig då.
imorn ska jag ringa min bm och begära att få komma in. jag håller verkligen på att gå under här..
i min hjärna låter inte det här som det ska, kanske ska nämna att jag gick in i v 26 idag.. eller vad säger ni??