mammsen skrev 2012-06-24 09:47:59 följande:
Angelica1991 - Läste blogginlägget, villken traumatisk upplevelse! Hoppas att du fått någon att prata igenom det hela med för att bearbeta vad som hänt! Tur att din dotter var en riktig tuffing och klarar sig så bra! Får du bo på sjukhuset med henne eller bor hon där och du hemma?
ja, jag känner mig fortfarande chockad och går och grubblar mycket på vad jag kunde gjort annorlunda -.- FY MIG !! ja hon är en riktig kämpe :) jag bor på ett patient hotell som ligger i närheten men jag tar taxi mellan =) sen finns det en säng bredvid henne i salen som man kan sova på men man sover ju så klart inte så jätte bra men ibland har jag stannat med tösen =)
livelovelaugh skrev 2012-06-24 11:16:19 följande:
Angelica, skulle gärna läsa men kan inte från mobilen. Om du orrkar maila det till mig får du gärna göra det på
fredrikadalling@gmail.com
nu är ju våra situationer annorlunda men lik förbaskat liknande.
hoppas ni har det braÖ vilken stad ligger ni i?
ja självklart jag mailar över det nu =)
jo jag såg att du hade en liten krabat, hur kom det sig?
vi har det bra, hon kämpar på med andningen och utvecklingen av lungorna. vilket är en lång och jobbig bit. man får inte pressa henne för hårt eller för lite, men just nu har vi hittat mellan läget för att få henne att utvecklas samtidigt som man inte tröttar ut henne för mycket =) hur är det med er? vi ligger i uppsala. vart är ni ? =)
Jloow skrev 2012-06-24 11:23:53 följande:
Jag skulle gärna läsa också men sitter bara på telefon. Är det någon som kan länka?
har du någon mail adress jag kan skicka till kanske ? =)