Augustibebis 2012
fransyskan: ja samma här nästan. det är inte kul och jag hoppas det vänder lika fort det kom tillbaka :)
fransyskan: ja samma här nästan. det är inte kul och jag hoppas det vänder lika fort det kom tillbaka :)
20+1 skulle jag vilja tillägga också :)
på tal om bröst som läcker.. mina är hopplösa jag har läckt sen v 15-16 tror jag det var.. det var nånstans där iaf, nu är jag v 22 imorn.. jag kan inte vara utan bh utan att jag ska få stora fläckar på tröjan och varje morgon jag vaknar upp ser jag torkade fläckar :P haha otroligt charmigt ;D hihih det är hela tiden jag läcker och jag är förstföderska.. har googlat och hittar bara att man kan läcka lite speciellt när man är omföderska, vilket jag inte är =) men det kanske bara är bullshit att det inte är vanligt med läckande bröst för förstföderskor? :P jag får nog vara glad att jag inte läcker genom bh:n :))
hej hej, var ett tag sen jag skrev något här, mitt internet har vart ur balans :D 23+5 idag och jag känner min prinsessa varje dag och börjar kunna ana när hon sover :) sen kan jag se utanpå när hon rör sig och känna med handen också. tyvärr är det ingen annan än jag som fått känna på magen -.- dom missar hela tiden.. hahah sen har jag fått en konstig cravings KALL KAFFE !! :D jag dricker inte kaffe vanligtvis dels för att min krpåå inte klarar koffein och sen för att det är ju inte spec nödvändigt :P men jo kall kaffe ska det vara.. skulle kunna hinka i mig men får bli endast jätte lite och bara 1 gång om dagen .. ska till bm nästa v och hoppas att det hänt något på vågen.. har nämligen inte gått upp något alls från v 12 till v 21. men nu börjar jag få kommentarer på att jag blivit större och sånt så det känns lovande och min aptit är helt tillbaka :D tihihih ha en bra dag allihopa !
hej hej :D nu har jag bara läst och inte uppdaterat så mycket =P 24+2 idag och var till bm socker 4.2 ja alla andra nummer på proven var iaf bra förutom järnvärdet då men det har ökat sen sist och nu är det dags för tablett varje dag istället för varannan. mitt SF mått idag ligger på 27 cm. alltså över medel. kändes väldigt kul att det var så =) hihih ja för att inte glömma, fick höra min älskades lilla hjärta banka så bra <3333 det gör verkligen hela min dag :D bm reagerade lite på mina sammandragningar men som det är idag behöver jag inte oroa mig för jag har inte ont. hon tyckte bara jag hade mycket sammandragningar och var väldigt hård hela tiden. jag är inte kunnig på det där så lyssnade bara på vad hon sa och när hon sa inget att oroa sig för så vart jag glad igen :DDD