Augustibebis 2012
Nån som har nån koll på hur det fungerar att köpa och ta med sig hem en barnvagn när man är i USA?
Nån som har nån koll på hur det fungerar att köpa och ta med sig hem en barnvagn när man är i USA?
Juliette: fin!! Har du fått hem den än och provat? Du får utvärdera och skriva igen! :)
Har aldrig provat blutsaft, hur smakar det? Låter äckligt ;)
Grattis themaraja!
Nån som vet hur det går för Strongenough?
Blomsterfröna; ska man själv boka tid till v 25? Blir man inte kallad?
Testade en rolig sak tillsammans med mannen nu. Han satte på Red hot chili peppers på iphonen och la på min mage. Haha TUSAN va den hoppade till hela tiden. Nästa gång ska jag filma det. Riktigt roligt!
Hur känner man förresten skillnad på kullerbyttor, hicka och boxningar i magen?! För mig är allt sparkar liksom...
Haha tack, får ta och försöka analyserar "sparkarna" lite mer. Boxningar och sparkar kan jag då verkligen inte känna skillnad på. Som LiJon skriver så känner jag det med ibland som om allt vänder sig ut och in... Och har jag handen på kan jag ibland känna henne röra sig där inne utan att det sparkar.
Irruz: Som mammsen skriver, det gällde ETT sjukhus i första skedet och där blir det tidigast 2013-2014. Don't worry! ;)
Välkommen TinTixie!! Alltid kul med nykomlingar! kimberly.nu är min blogg om du vill spana in!
Astro: I AGREE!! Har visserligen inte fött barn tidigare men som jag känner nu är lustgas den enda smärtlindring jag kan tänka mig. Är positiv till att prova akupunktur och bad också men har förstått att effekten inte är densamma utan bara tar udden av smärtan om man har tur, så jag ser de som komplement. Vill undvika epidural, tycker det verkar himla obehagligt.
Blomsterfröna: hos mig har det senaste veckan flyttats runt och ibland känner jag på flera ställen samtidigt som om hon både sparkar och boxas. Ibland nere vid blygdbenet men ofta upp mot naveln också, ja överallt eg. Första tiden var det bara vid blygdbenet.