Sommaren12 skrev 2012-06-18 23:03:15 följande:
Hehe, men då får du säkert en lång ståtlig son! Jag vägde 4,8 kg (!) när jag kom. Stackars mamma! Och idag är jag 181 lång. Men vad jag har hört så spelar inte kilona sååå stor roll när man föder, ett litet barn kan göra minst lika ont! Så häng inte upp dig för mycket på det.
Tack för era råd om ål. Jag tänkte ändå bara äta en bit. Får se hur jag gör. I vintras åt jag nån fisk som tydligen också var listad som "nån enstaka gång".
Nu har jag varit på gymmet. Herregud vad det börjar bli tungt!! Är det nån mer som tränar regelbundet? Orkar ni? Har räknat att om jag ska fortsätta hålla mina tre pass i veckan så har jag 11 pass kvar nu innan frysningen av medlemskapet går igång. Skulle kanske fryst tidigare... Träningslinnena börjar bli för korta för magen också...
Jag är imponerad av att di orkar träna så! Jag orkar promenad till centrum eller dagis T/R och efter det behöver jag vila, helst sova. Att du har orkat hålla igång så länge tror jag kommer gynna dig och din kropp efteråt. You go, girl!