Skrållan78, stackars, ta det försiktigt med handleden, sånt kan bli kroniskt. Att sen kunder är korkade är väl ingen överaskning, men man tycker ju att de borde vilja "hjälpa till" genom att 8underlätta arbetet för någon som de vet har ont, men inget förvånar mig längre.
Idag stod jag i kön till apoteket, idiotisk tant framför mig, visste inte vad det hette medlet som hon ville ha, men hon hade en flaska i kylen hemma som snart var slut, brun trodde hon att glaset var, och så vidare, i ca 5 minuter, när den stackars apotekarien lyckats klura ut vad kunden ville ha skulle det betalas, fram med 3 olika börser, en för mynt, en för kort och en för sedlar, så skulle det letas efter rätt peng, mm, kunderna bakom mig suckade och gnällde på apotekarien, men det var ju inte hennes fel. Varför tror alltid kunderna att det är personen bakom kassan som är långsam, varför gnäller de aldrig på kunden? Själv blängde jag så mycket det bara gick på tanten, hon var kring 60, så hon var inte s¨å pass gammal att jag fick dåligt samvete.