Snabbköpskassörskan
Mell, behöver du verkligen att någon ska säga det till dig? Ser du inte hur kassörskan lägger undan dina mjukare varor?
Mell, behöver du verkligen att någon ska säga det till dig? Ser du inte hur kassörskan lägger undan dina mjukare varor?
Malin1976, Jag arbetar hellre medan jag söker ett jobb jag vill ha än går arbetslös.
Vad gäller att alla inte vet hur de ska dra kortet så finns det bilder som visar hur det ska gåt till, och vad gäller det du skriver om att man kanske inte ser så bra, då är det väl bara att skaffa glasögon.
Och det är inte service att spy galla över kunderna, det är mänskligt om du ser vad man får utstå dagligen.
Mell, antagligen är det så, men nu vet du.
Mell, att berätta det för mina kunder, hmm, varför har inte jag tänktpå det tidigare? Kanske för att jag har provat och kanske för att jag då fått så mycket skäll o snorkiga kommenatarer så pass många gånger att det minnsann är mitt jobb, att jag tröttnat.
Malin 1976, det är inte mitt problem, jag har själv synfel och jag glömmer aldrig mina glasögon, man vet aldrig när man kommer att behöva dem.
Moonis, "E det inte mycket folk så kan man ju göra det men annars så hittar ju kassörskan dom snabbare av vana o förhindrar förhoppningsvis kö o sura miner", självklart ska du visa hänsyn till de andra kunderna o inte till kassörskan som suttit där hela dagen.
Kul att se att det finns människor med våra kunders favoritkvaliteér även här på fl, hade börjat fundera var de hade tagit vägen.
Rätt korkad sak att säga, att de äldre kassörskorna gnäller mindre, hur vet ni det, känner ni dem privat? Jag är hur trevlig som hellst när jag arbetar, klagar aldrig, snäser aldrig, ber alltid om ursäckt oavsett om jag har gjort ett misstag eller om det är kunden. Skulle ni handla av mig ochmånga andra som vändrar sina åsikter här inne skulle ni med all säkerhet inte vara medveten om det.
Jag ber så hemskt mycket om ursäckt om någon har funnit det jag skrivit stötande.
smultronbubbla; "om en vara krossas får jag ta den smällen. " Det finns kunder som inte tycker som du, som skäller o gnäller så det står härliga till.
smultronbubbla, klart att det inte är nån anledning att skälla, men människor gör det ändå.
Smultronbubbla, måste bara fråga vad det är för slags butik du arbetar i?
För att inte nämna de som pillar in en snus sekunderna innan de räcker över fläckiga sedlar, smarr...
Hade en kund en gång som snöt sig i handen innan han gav mig pengarna, jättemysigt.
Snurrig, men fy, vilken elak sak att säga, han kan ju inte ha mått riktigt bra, hur reagerade du? Själv hade jag nog blivit helt chockad.
Amigos, som sagt, en del tänker helt enkelt inte.
Tycker att det är lika självklart att lämna förtäring utanför en klädbutik som att lämna hunden utanför alla affärer.