Inlägg från: kengru |Visa alla inlägg
  • kengru

Snabbköpskassörskan

Catha82, är verkligen lessen, det kan bli så fel ibland när man läser det som skrivs.

• kengru

BabyBus, har faktiskt aldrighaft en kund som "hotat" mig, förolämpat hur jag ser ut, min intelligens o mitt sätt, ja, tom mitt namn, jag är rätt glad att jag inte har såna kunder som vissa du beskriver, vet inte hur jag skulle klara det. Jag kan tänka mig att det måste vara skönt att veta att cheferna står bakom er.

• kengru

cissi24, streckkoden är mindre viktig, det är bergen som är hemska.

• kengru

dammtussan, har hänt mig nån gång också, fast just äldre irriterar mig inte alls. Jag tycker att det är toppen att de kan o vill gå ut o handla.

• kengru

Poena, *skrattar* din kund med telefonen låter som något jag skulle göra,

• kengru

suzzi66, samma här, förstår inte varför de inte bara kan vänta på sin tur.

• kengru

Ming, *skrattar* samma sak har hänt mig.

Smultronbubbla, *skrattar o klappar dig på huvudet* duktigt av er att organisera er som nån sa, sen är inte streckkoden så viktig.

Nenya, Vad elakt att säga, visst känner man sig snopen, oh sen får man ju inte säga nåt som svar, bara le o vara snäll.

Bollibompa o Smultronbubbla, Det ligger faktiskt nåt i det där med att "standardisera kassorna", men jag syftar på stamkunder som helt enkelt vägrar dra sina egna kort.

• kengru

L Girl, klart att du ska klara de grundläggande språken som engelska, tyska o spanska, *skrattar*

Kom att tänka på en kund vi hittade borta vid ostkylen, han hade öppnat ett paket philadelphia-ost o stuckit ner pekfingret i den, slickat av fingret o sen stängt paketet o satt tillbaka den i hyllan, så jag frågade vad han gjorde, då sa han att han måste ju få smaka för att se om det var värt att köpa en sån, han hade bestämt sig för att det smakade inte som han ville så då skulle han inte ha den.

• kengru

Verkar som att det inte spelar någon roll var i landet man bor, samma slags kunder överallt. Självklart ar ju iaf 90% av mina kunder hur goa o trevliga som hellst, men det är ju tyvärr inte så ofta det är dom kunderna som finns i ens tankar när man lämnar arbetet en söndagskväll sent eftersom nån behagat komma in med en vagn som ska fyllas tre min. innan stängning.

• kengru

nikon, vilken gullig man, vissa kan vara så rara att man bara vill krama om dom.

Svar på tråden Snabbköpskassörskan