Inlägg från: kengru |Visa alla inlägg
  • kengru

Snabbköpskassörskan

Twelegirl, tack, håller helt med dig men tydligen är vi "kassapersonal" även privat.

• kengru

NiXxl, du satte ord på mina tankar, toppen när man själv formulerar sig som en kratta o nån annan kommer in o förklarar precis det man menar, tack.

• kengru

För mig var valet enkelt, sitta i kassan eller stämpla. Jag kan stolt säga att jag inte stämplat en dag i mitt liv, o fastän jag inte är över´förtjust i mitt arbete gör jag ett bra jobb o jag är glad att jag har ett jobb framförallt.

• kengru

Jefa, absolut inte irriterad på dig, jag menar det jag sa att min arbetsmoral/etik, kalla den vad du vill inte är densamma som din.

• kengru

evelina26, känner igen det där med "laddandet" *skrattar*

• kengru

Jag tycker att det knappt är nödvändigt att vända streckkoden rätt, det räcker oftast med att varorna inte ligger på hög för att göra mig nöjd.

• kengru

Kvinna86, oh, ja, det finns lika många bittra människor bakom kassan som framför, och så ska det absolut inte vara, kan bli lika tokig på dålig kassapersonal som jag ibland kan bli på vissa kunder, nej, jag blir nog mer irriterad på dålig personal, förväntar mig mer av dem.

• kengru

Jefa, fast du vet ju inte om jag jobbar "i en butik nära dig", eller? Jag är som sagt hur trevlig som helst mot mina kunder.

• kengru

Catha82; " Kunden har alltid rätt och kassörskor arbetar inom servicesektorn, då ska man vara tollerant och inte skriva sådana saker om sina kunder som du och hon gjorde."
    Det kan ses som lite provocerande, eller?

• kengru

Catha82, ok, då missuppfattade jag dig, förlåt.

Svar på tråden Snabbköpskassörskan