Snabbköpskassörskan
Annika, jag brukar faktiskt oftast ta hänsyn till varorna precis som du säger, men nån gång ibland "råkar" ett paket bröd eller chips slinka ner på bandet, aldrig ägg, det är för kladdigt att städa upp.
Annika, jag brukar faktiskt oftast ta hänsyn till varorna precis som du säger, men nån gång ibland "råkar" ett paket bröd eller chips slinka ner på bandet, aldrig ägg, det är för kladdigt att städa upp.
Molnet, kanske deras sätt att "bearbeta" "trevliga" kunder på, mitt sätt är att mosa varor, *skrattar*
Molnet, tycker faktiskt att de borde sköta sitt jobb bättre, ser själv hur människor jag arbetar med inte tar någon hänsyn till kunderna eller deras varor, väldigt dålig stil.
fast jag är inte bitter för att jag sitter i kassan med en högskoleutbildning, blir bara irriterad när människor tar för givet att man måste vara "korkad" eller outbildad för att sitta i kassan, det finns alla sorters människor bakom kassaaparaterna precis som det finns alla sorters kunder.
polkagris, håller med dig i allt du säger, när vi är på jobbet har kunden "alltid" rätt, om det inte står på kupongen att de har fel. Klart att man ska kunna ta klagomål, om de är befogade, om ingen klagar så kan man ju inte rätta till felet, men sen finns det olika sätt att framföra sitt klagomål.
Android, har varit med om samma sak, att titta i spegeln för att kontrollera vagnen o blivit kallad rasist, vilket är lite lustigt eftersom jag själv inte är helt svensk.
Ramunda, varför skaffar du dig inte ett nytt kort?
Lotlas, o då har du med all säkerhet rätt att vara lite otrevlig.
polkagris, *skrattar* men då var han ju trevlig mot kunderna i alla fall.
mammutten81, det spelar ingen roll, alla har ju inte en partner, är man snäll hjälper jag gärna till att packa om det är lugnt i affären.
Ayreona, det har du rätt i, det brukar jag också, så de ska slippa känna sig så stressade.