Inlägg från: kengru |Visa alla inlägg
  • kengru

Snabbköpskassörskan

cotton; han drack ju upp pepsin, ger inte tillbaka pengar för sånt man redan druckit upp, jag sa att han skulle höra av sig till tillverkaren, f¨år han bli deras problem. *skrattar åt det du skrivit* Idioter finns det överallt.

• kengru

vickie, detsamma o du, när du handlar, var extra snäll mot kassörskan *skrattar*

• kengru

Darling, känner igen mig, har råkat ut för såna envisa kunder några gånger, o visst, kunden har alltid rätt, men ibland har de bara inte läst vad som står o då har de faktiskt inte rätt. En gång var en kund så elak mot mig att jag fick gå in i fikarummet o gråta, jag tror att kunder har lättare att vara elaka mot kassörskor som är vänliga av någon konstig anledning, verkar som om de då känner att de har övertaget.

• kengru

Twelegirl, skulle inte ha fattat nåt heller, men jag har haft några kunder som velat ge mig "dricks", då har jag gjort som du, gett tillbaka det när de fått sin växel.

• kengru

trodde faktiskt att det skulle komma in minnst en med negativ attityd till min tråd, men verkar som om de flesta håller med mig o oss i det vi säger. Nu har sonen vaknat, så jag måste se till honom, får se om vi fortfarande har medhåll när jag tittar in nästa gång.

• kengru

Jefa, *ler* Med din attityd hoppas jag också att du inte handlar i min affär.

• kengru

Jefa, jag har nog inte samma arbetsmoral som dig då, men jag visste när jag skrev att nån som du skulle komma o läsa o "tycka", helt ok för min del.

• kengru

Catha82, undrar lite för mig själv om du är medveten om att du alltid provocerar folk? I mitt fall är jag ju förberedd på vad du kan kläcka ur dig så jag bryr mig inte, men jag har sett hur andra blir upprörda av dina kommentarer. Självklart kan jag förstå vad Jefa menar, men jag är i mitt hem, inte på jobbet o då får jag säga vad jag vill till vem jag vill på min dator.

• kengru

Lilja84, jag blir också arg när kassapersonal inte är trevliga o tillmötesgående på jobbet, det är ju en del av deras jobb.

• kengru

Jefa, kunden har alltid rätt när jag är på jobbet, vad jag tycker privat är en helt annan sak.

Svar på tråden Snabbköpskassörskan