Pergotime
Ni som tagit pergotime, har ni lyckats bli gravida?! på vilket försök? och varför fick ni dessa tabletter?
Själv har jag fått dessa för att jag har få äl! ska ta sista tab utav dom imorgon!
Ni som tagit pergotime, har ni lyckats bli gravida?! på vilket försök? och varför fick ni dessa tabletter?
Själv har jag fått dessa för att jag har få äl! ska ta sista tab utav dom imorgon!
Hejsan! Hoppar med här. Har försökt i 14 månader. Har börjat använda clearblue fertilitetsmonitor, är inne på andra månaden med den. Har någon av er testat cb fertilitetsmonitor?
Jag fick Pergotime utskrivet och blev gravid första gången med båda mina barn som nu är 11 och 9år.
Före det hade vi försökt att få barn i tre år utan resultat, fick Pergotime och sen gickk det fort.
Håller tummarna för er att det ska gå lika bra!!
Har tagit första kuren. Har ej blivit gravid! Hoppas på nästa månad!
På mig funkade dem inte.... men nu ett år senare sitter jag här i vecka 22 :) men det var med hjälp av ivf!
Hej! Grattis! Är det första barnet?
Hejsan! Tack så mycket! Japp det är första barnet :)
Hej! Hoppas att det är ok att jag hoppar in i tråden här. Jag har pco-liknande symptom och ingen egen äl. Jag har precis ätit min första pergotime kur. På dag 15 fick jag utslag på älstickorna, men jag har inte märkt någon ökning av min basala kroppstemp (dock lite osäker på vad som är min normala, då det varierat lite). Gjorde ett gravtest ca 16 dagar senare som var negativ men har idag på dag 34 inte fått någon blödning. Vad tror ni? Kan det vara så att jag inte fick någon äl trots utslag? Har inte fått genomgå någon undersökning för att se om äl verkat vara på väg.
Bm får ej skriva ut Pergotime. Det måste stå fel. quote=69015641][quote-nick]Swagger skrev 2013-03-03 11:13:44 följande:[/quote-nick]
Inte ännu i alla fall. Har nyss avslutat en trippelkur (som gett ÄL, det har inte enkel- och dubbeldos gjort).