Pergotime
Ni som tagit pergotime, har ni lyckats bli gravida?! på vilket försök? och varför fick ni dessa tabletter?
Själv har jag fått dessa för att jag har få äl! ska ta sista tab utav dom imorgon!
Ni som tagit pergotime, har ni lyckats bli gravida?! på vilket försök? och varför fick ni dessa tabletter?
Själv har jag fått dessa för att jag har få äl! ska ta sista tab utav dom imorgon!
jag har tagit 5 kurer av pergo.. enkel, dubbel och trippel utan lycka..hoppas att det hjälper er andra.
Hej!
Har precis ätit min första kur med pergo och är idag på dag 14 utan någon som helst stegring :(
När fick ni stegring?När är hoppet ute för denna gång?
hoppar in i tråden här när jag läste om pergotime, jag har själv ätit kuren.Vi testade att få barn i över 2 år tills jag tog tag i det och undersökte vad som kunde vara fel och då visade det sig att jag inte hade någon ägglosning.
Fick testa pergotime , på fjärde kuren så blev jag faktiskt gravid, har nu en dotter på över 1 år, min skatt.
Så jag tror starkt på tabletterna, jag vet att det kanske är lätt att säga att man inte skall sluta hoppas för jag vet hur ni mår men precis när vi höll på att ge upp, sluta hoppas, då hände det...
Så jag vill skicka styrke kramar till er och lycka till