Pergotime
Ni som tagit pergotime, har ni lyckats bli gravida?! på vilket försök? och varför fick ni dessa tabletter?
Själv har jag fått dessa för att jag har få äl! ska ta sista tab utav dom imorgon!
Ni som tagit pergotime, har ni lyckats bli gravida?! på vilket försök? och varför fick ni dessa tabletter?
Själv har jag fått dessa för att jag har få äl! ska ta sista tab utav dom imorgon!
Hoppar oxå in här i tråden, Har pcos och har under hösten gått på pregotime en enkl, en dubbel, en trippel utan resultat! Men nu senast när jag gjorde vul så såg man att jag hade en spontan ägglossning på g:) det är verkligen olika kontroller vid behandlingen har jag märkt!! Går inte detta vägen nu så är nästa steg sprutor som hjälper äl:)
Tack så mycket!! Försöker att inte hoppas förmycket!! Hoppas det går vägen för alla här inom kort;)
VUL såg väldigt bra ut. Jag hade 4 mogna ägg som var mellan 14mm till 21mm. Jag fick även en spruta denna gången. Tog ett ägglossningstest på kvällen och det var positivt. Vi hade sex 2 dagar sedan fick jag en fruktansvärd mensvärk och även blod. Nu har jag haft små blödningar i ett dygn. Vad beror detta på? Kan jag vara gravid ändå?