• Gostess

I hopp om en liten 2012

I den här tråden kan vi som hoppas på en liten 2012 följas åt och prata av oss....

Jag är en tjej på 27 år.
    Har en son på 4 år och nu tyckte vi det va dags att skaffa ett syskon...
    Jag slutade me mina p-piller december 2010.
    Lyckades bli gravid mars -10, men det slutade i ett missfall i vecka 6-7...
    Sen dess har vi försökt bli gravida igen utan resultat Rynkar på näsan

Så nu hoppas vi att 2012 är vårat år! 
    För vi längtar så efter en liten till!    

Hoppas vi är flera som kan skriva och följas åt!          

• Svar på tråden I hopp om en liten 2012
  • Gostess

Va kul att så många hittar hit  Solig

När har alla ni bim???

Själv har jag 17/1   

• angie91
    Gostess skrev 2012-01-12 10:51:25 följande:
    Va kul att så många hittar hit  Solig

När har alla ni bim???

Själv har jag 17/1   
    bim 27/1... :D 
    ÄL imorgon typ :D 
  • moonlight 85

Har bim den 25/1 tror jag.... har haft lite oregelbundet sen jag slutade med p-pillerna i augusti.

• Emmizen87

Har precis haft mens så nästa BMI blir 6/2.. Så nu ska vi köra på hårt å hoppas på ett + innan dottern fyller 2 i mars.. Nu är de allt vår tur att få ett fint + tycker jag då vi försökt så länge å många av dom vi umgås med får barn, vi glädjs ju med dom men vi vill oxå!

Kör ni andra med ÄL-tester jämt? något annat ni gör för att öka chansen?? vi gör inget speciellt förutom sex regelbundet..

• saoura

Hejhej, jag hoppar in här :) Har en dotter som blir 2 år i mars och nu längtar vi efter ett syskon men det går väldigt trögt. Jag tog ut min kopparspiral i somras och sen dess har vi försökt. Har väldigt oregelbunden mens(allt mellan 30-70 dagar) så tänkte att det är dags att testa med ÄL-test för att kunna vara så exakt som möjligt. Någon som har tips eller om man borde prata med sin bm om att mensen är så regelbunden?

Nu har det gått 31 dagar sedan första dagen i förra mensen så fortsätter hålla mina tummar och tår att den inte planerat komma.  

• Lyckligkvinna

Hej på er!

Gifte mig i somras med min man.
    Nu har i planerat att börja försöka skaffa en liten.
    Jag är 25 år och min man är 27 år.

Kul att vi kan följas åt. Har inte använt preventivmedel på ett tag, så får se om det tar sig
    nu när vi börjar försöka med "på riktigt". 

• Naniismamma

Tänkte att jag hoppar in här då :) är 20 år, har en dotter på 3 år.. förlorade min andra dotter i v 17+6 i juli, har sen dess försökt att bli gravid.. idag har jag BIM och än sålänge är inte tant röd på besök. men ska vänta tills den 20 med att testa då jag tycker det är jobbigt att få negativt, men vem tkr inte det ;) ... får la se om jag orkar hålla mig.
    när har ni BIM?

• Gostess
    Naniismamma skrev 2012-01-13 08:07:56 följande:
    Tänkte att jag hoppar in här då :) är 20 år, har en dotter på 3 år.. förlorade min andra dotter i v 17+6 i juli, har sen dess försökt att bli gravid.. idag har jag BIM och än sålänge är inte tant röd på besök. men ska vänta tills den 20 med att testa då jag tycker det är jobbigt att få negativt, men vem tkr inte det ;) ... får la se om jag orkar hålla mig.
    när har ni BIM?

Tråkigt med att du miste din andra dotter Rynkar på näsan
      Vi får hoppas det tagit sig nu igen Skrattande

Jag har bim på tisdag den 17/1, och jag hoppas verkligen att jag plussar nu, för vi har kämpat så länge!!!!  
  • joncam

Jag har Bim den 24/1 så har nyss haft äl, hoppas på plus! Hur ofta har ni andra sex runt äl och resten av månaden?

Svar på tråden I hopp om en liten 2012