• Gostess

I hopp om en liten 2012

I den här tråden kan vi som hoppas på en liten 2012 följas åt och prata av oss....

Jag är en tjej på 27 år.
    Har en son på 4 år och nu tyckte vi det va dags att skaffa ett syskon...
    Jag slutade me mina p-piller december 2010.
    Lyckades bli gravid mars -10, men det slutade i ett missfall i vecka 6-7...
    Sen dess har vi försökt bli gravida igen utan resultat Rynkar på näsan

Så nu hoppas vi att 2012 är vårat år! 
    För vi längtar så efter en liten till!    

Hoppas vi är flera som kan skriva och följas åt!          

• Svar på tråden I hopp om en liten 2012
  • Höst 76
    Stanzl skrev 2012-01-10 15:59:24 följande:
    Tråkigt att höra om missfallet, ska ni försöka igen?

Ja, vi vill gärna ha ett barn till och denna gången känns det helt rätt Skrattande
  • Gostess
    Jiie skrev 2012-01-10 15:28:39 följande:
    Samma dag som dig!

Va kul att vi har samma dag =)
    Brukar du ha regelbunden mens???
    Min hoppar lite, men kommer nästan alltid på dag 26...  
  • Asomianna

Hej allihop. Fick en mola våren 04, fick en spiral insatt för att inte bli gravid igen in om det första året. 4 år efter spiralen blev utagen fick vi äntligen ett plus på juldagen 2011. Visade sig dock vara ett utomkvedshavandeskap den här gången... Så förhoppningsvis 3:e gången gillt. Väntar nu bara på att kunna försöka igen...

• Emmizen87

Hoppar in i tråden, har en dotter som e född mars-10 å har försökt få ett litet syskon til henne, slutade med p-piller okt-10 å ännu inget plus.. trött på att vänta så jag hoppas 2012 kommer med ett fint plus!

• liinda85

Jag och min sambo hoppas också på en liten 2012!  Fick MA i november! Var då i v. 12 men fostret hade dött i v 10! Den här månaden blir 3:e försöket efter MA:t. Hoppas på ett plus den här månaden!!

• Jiie

GOSTESS: ja o nej. Tog ut spiralen 20/12, 2 dgr innan beräknad mens. Hade då haft regelbunden mens - var fjärde torsdag sen 1/9.
    Fick mens 22/12 som beräknat men nu får vi se hur kroppen svarat på detta...

• Gostess

Jie att du är gravid så klart ; ) känner du nåt än? Jag känner inget. Hade du barn innan?

• Jiie

Nä känner inget om jag inte känner efter o inbillar mig
    Jag har en son på 4 år:) du då?

• Hoppas 2012
    Camilla 0611 skrev 2012-01-10 13:42:05 följande:
    Hejsan!
    Va skoj en till som nyligen gift sig. Här blev det för 1 månad sen. Tråkigt när man vill bli gravid och det inte vill sig.
    Hej,
    Grattis till nyblivna frugan Flört
    Visst var det galet underbart!!?? Den karamellen kan man leva på länge, men vi hoppas på att snart få ett Plus
    Har ni försökt länge?
  • joncam

Här hoppas jag på ett plus denna månad också! Har inga tidigare barn så detta känns som högsta vinsten vid ett plus! (självklart gör det de hur många barn man än får, de är ju helt underbara!)

Kul att man kan följas åt och ge varandra stöttning, tips och ideér! :)

Svar på tråden I hopp om en liten 2012