• Vackert

Sjuksköterskestudenter!

Hej! Ingenting är bra. Min bror har råkat ut för en allvarlig olycka och han kämpar för sitt liv i respirator. Hoppas ni kan hålla tråden vid liv, jag försvinner dock ett tag. Ha det fint alla och lycka till med studierna!

• Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-03-06 19:19:15 följande:
    Hej! Ingenting är bra. Min bror har råkat ut för en allvarlig olycka och han kämpar för sitt liv i respirator. Hoppas ni kan hålla tråden vid liv, jag försvinner dock ett tag. Ha det fint alla och lycka till med studierna!

Jag håller tummarna för att han klara sig! Vet hur det känn ! har själv haft en n'ra anhärig som kämpa för sitt liv efter en allvarlig olycka.
  • Flashbulb
    Vackert skrev 2012-03-06 19:19:15 följande:
    oj. säg till om du känner för att vädra dina känslor. hoppas han fixar det.
  • Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-03-06 19:25:01 följande:
    Tack

Inboxa om du vill prata
  • Vackert

Men.. Texten försvinner för mig :( hoppas ni kan se iaf..

• Vackert

Han föll från åtta meters höjd rakt ner med huvudet i asfalten. Ni kan säkert känna vibbarna av prognosen då Gråter

• Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-03-06 19:33:45 följande:

Han föll från åtta meters höjd rakt ner med huvudet i asfalten. Ni kan säkert känna vibbarna av prognosen då Gråter

Usch Men det finns mirakel.
  • Vackert
    Ebba Caroline skrev 2012-03-06 19:34:21 följande:

Usch Men det finns mirakel.

Ja, vi hoppas på det nu. Han är ung och stark. Är det någonting jag är glad för så är det alla oss som utbildar sig till undersköterskor, ssk, läkare... osv... Vad hade min bror gjort utan all vårdpersonal <3
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!