• Ebba Caroline

Sjuksköterskestudenter!

Vackert skrev 2012-03-28 16:02:06 följande:

Snäll du är!

Har inget annat att göra när jag sitter med bruten arm och inte får göra slutpraktiken Så då blir jag grymt snäll istället
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Vackert
    Ebba Caroline skrev 2012-03-28 16:05:32 följande:

Har inget annat att göra när jag sitter med bruten arm och inte får göra slutpraktiken Så då blir jag grymt snäll istället

Haha... Surt att inte göra slutpraktiken men roligt att vara snäll Glad Själv är jag en riktig rebba nu, bara tränar och pluggar. Men imorn är det dags att bli snäll, efter kl: 16 Glad
  • Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-03-28 18:04:09 följande:

Haha... Surt att inte göra slutpraktiken men roligt att vara snäll Glad
     Själv är jag en riktig rebba nu, bara tränar och pluggar. Men imorn är det dags att bli snäll, efter kl: 16 Glad

Lycka till på tentan Jag är bara glad om jag slipper operation, vilket jag får veta i nästa vecka...
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • dosed
    Ebba Caroline skrev 2012-03-28 16:05:32 följande:
    Du får gärna skicka dem till mig också om du känner dig snäll :) [email protected]
  • Ebba Caroline
    dosed skrev 2012-03-28 20:45:36 följande:
    Du får gärna skicka dem till mig också om du känner dig snäll :) [email protected]

Gjort
  • Vackert

Jiiiiiiiiiiiiiippppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! SJUKDOMSLÄRAN KLAR!!! Nu är det ledigt i hela tre dagar!! *lycklig*

• Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-03-29 17:15:08 följande:
    Jiiiiiiiiiiiiiippppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! SJUKDOMSLÄRAN KLAR!!! Nu är det ledigt i hela tre dagar!! *lycklig*
  • Vackert

Troligtvis fått jobb i sommar då, på en förlossning, spännande Skrattande Trodde aldrig någon skulle vilja ha mig Solig

• Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-04-03 12:31:27 följande:
    Troligtvis fått jobb i sommar då, på en förlossning, spännande Skrattande Trodde aldrig någon skulle vilja ha mig Solig

Spännande
  • sussey

Gud vad spännande att jobba på förlossningen! Grattis till jobbet :)

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!