Sjuksköterskestudenter!

Jag fick inte jobbet på infektion, så jag får vara uska i äldreomsorgen sen. Dock har jag precis blivit erbjuden jobb i psykiatrin så fort jag är klar. Jippi!
Pluggar för fullt inför NKSE tentan nästa vecka. Hade varit bra att få se lite fler tentor. Kan någon maila mig de ni har på [email protected] Tack snälla!
Jag kan skicka de jag har tillbaka om det är intressant :)
Tack. Jag fick fick anställning på förlossningen fram tills skolan slutar, vilket innebär nästa sommar också :) Personalchefen var så glad och trevlig. Jag fick väldens guldpass också, ledig midsommarafton och fick även ledigt två veckor :D Roligt när allt klaffar så bra!!!
Från att inte varit med om någon förlossning alls (förutom sina egna) till att få vara med om massor, svårt att fatta :D
Glad Påsk!!!!
Lycka till alla som ska skriva NKSE-tentan imorgon! :)
Själv är jag jättenervös och repeterar effekt och biverkningar på de vanligaste läkemedlen nu, haha. Snacka om sista sekund!
Hej!
Är alla T5-T6:or eller får en T2:a hänga på? :)
Ni andra som skrivit NKSE-tentan idag - hur tyckte ni att den var?
Jag tycker nog att det var ungefär som jag hade förväntat mig. Kanske lite svårare. Vad tycker du?
Jag är dock osäker på om jag klarade den eller inte, får se om två veckor..
Nej jag tycker inte NKSE visar hur bra ssk man kommer bli som den är utformad nu (skrev dock förra terminen, men är ju samma princip). Tycker dock att tanken är bra, att alla ska ha samma kunskaper liksom och ha bredden. Men tycker den kunde varit på ett annat sätt.