• Miralicia

Sjuksköterskestudenter!

Ebba Caroline skrev 2012-03-24 14:47:24 följande:
    Ta igen lite restkurser som jag har tentor i... Och sedan måste troligtvis vänta ända till hösten för att få göra slutpraktiken, sista läkemedeslräkningen och NKSE tentan (munllig och skriftlig). Men jag får ändå lov att gå på examenscemronin nu i maj Och kommer att jobba som T5-syrra i sommar
    Men du borde väl egentligen kunna göra allting som är skriftligt, dvs såväl läkemedelsräkningen och skriftliga delen på NKSE-tentan nu, så att det bara är den praktiska delen med slutpraktik och praktiska delen av NKSE kvar.
    Allergimatblogg: http://utanallt.blogspot.com
  • Ebba Caroline
    Miralicia skrev 2012-03-24 15:35:42 följande:
    Men du borde väl egentligen kunna göra allting som är skriftligt, dvs såväl läkemedelsräkningen och skriftliga delen på NKSE-tentan nu, så att det bara är den praktiska delen med slutpraktik och praktiska delen av NKSE kvar.

Jo, om jag registerar mig på kursen. Men har besämt för att inte göra det, eftersom jag har en del tentor kvar i T5 som jag fokluserar på nu. Så har jag hela slutprtikkursen till hösten (NKSE, lm-räkning och slutpraktik)
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Miralicia skrev 2012-03-24 15:35:42 följande:

Vi har bara praktiska delen på NKSE, ingen annan praktisk del under slutpraktiken..
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Vackert

Hej. Min bror lever Hjärta Han vaknade upp ur respiratorn, låg totalt runt 3-4 veckor på sjukhuset, mår efter omständigheterna bra men mycket trött och har dåliga levervärden efter alla läkemedel. Förhoppningsvis blir han helt återställd. Ingen kan förstå hur han kan ha överlevt så han har blivit ett forskningsobjekt nu Solig 

• fucktard

Åh vad härligt vackert! Vad skönt att allt har gått så bra som det har gjort. Håller tummarna för att han ska bli helt återställd

• strenua

Finns det någon här som vill dela med sig av gamla NKSE-tentor? Jag skulle verkligen uppskatta det! Maila i såna fall till mig på [email protected] :) TACK!

• Vackert
    fucktard skrev 2012-03-27 21:33:49 följande:
    Åh vad härligt vackert! Vad skönt att allt har gått så bra som det har gjort. Håller tummarna för att han ska bli helt återställd

Tack, ja.. Det är inte ofta sånt här inträffar i ens liv som tur är, vilken jobbig tid det har varit.

Mitt i allt tråkigt som har varit så har jag kämpat mig igenom kursen sjukdomslära, sista tentan imorn, allt annat har jag klarat Glad Jag är så glad! Veckan efter brorsan råkade ut för olyckan hade jag tenta, jag satt och grät i böckerna varje dag men jag klarade den {#emotions_dlg.flower} Otroligt skönt!!

Nu väntar en rolig, lite mer praktisk kurs, sen är det sommar lov. Jippi!   

• Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-03-27 21:26:39 följande:
    Hej. Min bror lever Hjärta Han vaknade upp ur respiratorn, låg totalt runt 3-4 veckor på sjukhuset, mår efter omständigheterna bra men mycket trött och har dåliga levervärden efter alla läkemedel. Förhoppningsvis blir han helt återställd. Ingen kan förstå hur han kan ha överlevt så han har blivit ett forskningsobjekt nu Solig 

Åhh vad glad jag blir för din skull Hjärta
  • Ebba Caroline
    strenua skrev 2012-03-28 09:57:25 följande:
    Finns det någon här som vill dela med sig av gamla NKSE-tentor? Jag skulle verkligen uppskatta det! Maila i såna fall till mig på [email protected] :) TACK!
    Jag kan maila
  • Vackert
    Ebba Caroline skrev 2012-03-28 15:44:39 följande:
    Jag kan maila

Snäll du är!
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!