• Vackert

Sjuksköterskestudenter!

Inte många veckor kvar till sommaren nu!

• flingflong
    Vackert skrev 2012-04-23 08:47:12 följande:
    Inte många veckor kvar till sommaren nu!
    Ska bli så skönt, så skönt att få vara ledig när man är ledig, så att säga. :D
  • Ebba Caroline

Har preics fått första utkastet till mitt sommarchema och ju ringer vikariepoolen på sjukhuset här för att fråga om jag är intresserad av sommarjobb Blev att tacka nej till det Men varför får man alltid en massa jobberbjudanden när man redan har jobb?

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Vackert
    Ebba Caroline skrev 2012-04-23 16:07:53 följande:
    Har preics fått första utkastet till mitt sommarchema och ju ringer vikariepoolen på sjukhuset här för att fråga om jag är intresserad av sommarjobb Blev att tacka nej till det Men varför får man alltid en massa jobberbjudanden när man redan har jobb?

Ja du, bra fråga Skrattande Skönt ändå att du har fått ett jobb och slipper tänka på det Glad

7 veckor kvar!! Hejja hejja!! 
  • Ebba Caroline
    Vackert skrev 2012-04-23 19:31:23 följande:

Ja du, bra fråga Skrattande Skönt ändå att du har fått ett jobb och slipper tänka på det Glad

7 veckor kvar!! Hejja hejja!! 

Har haft samma sommar tre sommrar innan så detta blir fjärde sommaren + att jag har jobb när jag är klar :-9
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Malo

Godkänd! De allra flesta klarade det i vår klass. Härligt! Bara 6 veckor VFU kvar nu!

• Vackert
    Malo skrev 2012-04-27 20:19:20 följande:
    Godkänd! De allra flesta klarade det i vår klass. Härligt! Bara 6 veckor VFU kvar nu!

Övade du mycket innan tentan eller gick du bara och gjorde den? Det måste väl ändå vara ganska svårt att träna till en tenta där va som helst kan komma?!
  • Vackert

Jag läser en vetenskaplig artikel men kan inte komma på vad d/mo står för. Jag tänkte på en gång day/month, men jag tycker inte riktigt det passar in. Någon av er som vet?

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!