Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Alice vart väl inte nöjd är väl därför. Domarna på pekade hennes lös hår
tyckte med att fel person åkte. Och dans delen var pinsam. Hade varit bättre att ge en utmaning som dom iaf hade en chans att utföra snyggt/bra. Fick spola förbi en bit till och med (tittar online).
Gillade verkligen Jennys bild.
Åh, älskade sibel i det här avsnittet =) Och victoria är verkligen en favorit så rolig och speciell.
Å jag tycker faktiskt att sibel ser bra ut.

Sibel har faktiskt bättrat sig lite. Jag hyste hatkänslor mot... Hen i de första avsnitten, men nu märket jag att hennes stil då bara var påklistrad och osäker! Hon är en helt annan jordnära person nu!
Otippat att Jamilla skulle åka! Däremot hade jag ju en känsla att viktoria skulle kunna bli bra...
Sibel blir väl aldrig bra på bild, fattar inte att de kan tycka det
Jag som tyckte att Dickinson var relativt lugn igår
.
Duckan: Haha, ja Dickinson var ju relativt lugn faktiskt
Annars var rätt personer i botten tyvärr. Gillar ju Klara men hon har inte varit bra det sista. Tyst och anonym är hon också. Sibel växer istället i mina ögon. Bortsett från känsloutbrottet som var lite pinsamt så känns det som om hon ändå försöker vara proffsig, och hon har blivit snyggare och mer dämpad. Bilden ovanför visar verkligen att hon har potential. Synd bara att det inte riktigt kommer fram på fotona. Alice blir också bra men är, som Klara, lite tråkig. Rebecka ser fortfarande ut som en tolvåring live men blir jäkligt bra på foton. Victoria har jag svårt för men hon blir också bra på foton. Hon måste verkligen motsvara amerikanarnas bild på oss svenskar..."yaaaaaa"
Nemi76, ja herregud!! Var var Victoria på engelska-lektionen i skolan??
Och jag håller med Sibel har tonat ner och är jättefin på bilden ovan.