• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • Selfish Geene
    MrsC74 skrev 2012-02-04 13:22:05 följande:
    Aha. Då läste jag iför
    Snabbt
    Det kan hända den bäste ;)
  • Jennie med ie

*funderar* Ska alla antas veta om TS är "lågbegåvad" och därmed ska behandlas varsamt och helst ignoreras eller om hon verkligen har den attityden som beskrivs och därmed är lovlig att argumentera emot?

• Stella Jaded
    Jennie med ie skrev 2012-02-04 14:04:44 följande:
    *funderar* Ska alla antas veta om TS är "lågbegåvad" och därmed ska behandlas varsamt och helst ignoreras eller om hon verkligen har den attityden som beskrivs och därmed är lovlig att argumentera emot?
    Det tycker jag inte. Men det är nog ganska uppenbart att de flesta som dras till hennes trådar känner igen henne och tar chansen att sparka nedåt lite. Det är alltid mysigt.
  • Jennie med ie
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-04 14:09:38 följande:
    Det tycker jag inte. Men det är nog ganska uppenbart att de flesta som dras till hennes trådar känner igen henne och tar chansen att sparka nedåt lite. Det är alltid mysigt.
    Tråden ligger (i alla fall hos mig, borde vara samma överallt) bland "hetaste debatterna" och dit dras nog många.
    Men visst, jag har inte följt trådarna och memorerat vilka nick som brukar skriva i dem...
  • Stella Jaded
    Jennie med ie skrev 2012-02-04 14:13:26 följande:
    Tråden ligger (i alla fall hos mig, borde vara samma överallt) bland "hetaste debatterna" och dit dras nog många.
    Men visst, jag har inte följt trådarna och memorerat vilka nick som brukar skriva i dem...
    Det har inte jag heller, orkar oftast inte ens öppna trådarna men härinne såg det bevisligen ut precis som vanligt.
    Att det är färre svar i denna bruds trådar numera är ju om inte annat ett tecken på att folk känner igen henne och väljer att avstå att bli provocerade.
    Det är resten som tar tillfället i akt jag tycker borde lägga ner.   
  • MrsC74

Tråden hann ju knappt starta innan hetsen satte i gång. Blir ingen vidare diskussion då
    Vill man inte diskutera med TS så kan man låta bli. Sitta och skicka inlägg om hur dum och pårökt TS är bidar knappast till något.

• Mad  as  snow
    Jennie med ie skrev 2012-02-04 14:04:44 följande:
    Det finns mellanting mellan att behandla någon med silkesvantar och att bete sig som ett kräk. Att folk argumenterar emot TS har jag inga problem med. 
Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska