• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Man23gbg

Mitt X var likadant, fast då var det porren som var värst... Men eftersom att vi bor 6 mil ifrån varandra så gjorde jag det bara när vi inte var med varandra

• Mayk

Sjukaste ja hört.. Snacka om kontrollbehov, sjuklig svartsjuka.. Hoppas han hittar ngt vettigare.. Göra slut på kanske ett fint förhållande för att han runkar.

• Hyldran0

Låter helt åt pipsvängen! Att han inte ska få runka låter som kontroll behov! Låt han göra det om han så önskar. Kanske gör han det av en anledning? Kanske gör ham de för din skull? För att hålla ut längre i sängen med dig?

Du borde skämmas.. Låt killen få ha sin egentid om han nu vill det. Eller ge han mer än vad han tål! Dvs ligg med honom så mycket så att han inte äns hinner tänka! :)

• Lorre

LÅt din kille runka är du pantad i skallen eller? onani... helt normalt, det har inget med att du är dålig osv att göra. killar runkar. låt han runka. eller gör slut för du har grava problem. 

• GurgelJörgen

Förmodligen är din kille bättre på att dra i snabeln än du, han har nämligen gjort det sen barnsben. Så vi kan enkelt konstatera att det är fullt normalt att han gjorde det... Att du kom hem i samma stund och i tillägg är en bitterf***a är ditt problem, ingen annans. Herregud...

• Pz4yk

Det kanske är du som inte ser vilka behov han har, om du har behovet att han inte skall onanera, då får du la ta lite mer tid till att fylla hans behovskvot av sexuell njutning.

• runkeballe

Bland det roligaste jag har läst på år och dag, josses kommentarer är förbaskat roliga också, -om han ska runt kan får han göra det diskret och med förhållandet som insats. Jag kan inte sluta skratta att någon ens vill va tillsammans med dig lilla hitler:)

• RR65

Seriöst alltså ! Du verkar ha ganska stora problem med ditt eget självförtroende. Om du är det minsta normal så bör väl även du säkert haft några erotiska tankar om någon annan utan att tråna efter denna. Då måste väl det vara otrohet också ?
    Samtidigt passar jag på att berätta att jag hittade till denna sida pga att den länkades på Facebook och har blivit den roligaste/ galnaste grejen idag att skratta åt ! Kanske dags att börja resonera med sig själv?

Svar på tråden Den jäveln runkade!