Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Hahahaha! Ja herregud... Stackars människa! Handen på hjärtat jag är på din sida "killensomrunkadeochblevutslängdavsintjej"! Runka på!!
Hahahaha asså att denna kille runkar är för fan mänskligt! Om du inte finns nära till hands när han behöver lätta på pungen så är det klart att han drar ihan jag srr inget fel i det alls! Hur skulle du själv göra om din kille åker på kurs eller nåt med jobb och är borta i en vecka och du känner verkligen att du är så dunder kåt att du inte kan hålla dig? Jag tror ju inte att du kan hålla fingrarna i styr! Men men anser du att han varit otrogen med lenahanden då tycker jag att det är konstigt att han inte sippat dig! Ps gift dig med en munk så behöver du inte oroa dig för att han är otrogen med sin hand
HAHAHA du verkar ju helt efter asså, otrogen för att han onanerade? Herregud, jag har upptäckt min tjej onanera ett antal gången när jag kommit hem från jobbet, är otroligt glad att hon onanerar istället för att knulla någon annan. Fatta att han inte gjorde något fel. Skulle inte förvåna mig att du sitter och smygpullar någon gång ibland också.
...alla onanerar ju med eller utan partner.
Förstår att man kan bli besviken om ens partner pillar på sig själv.
Men hellre självpill än otrogen.
Men lilla gumman är du helt bakom flötet? Kasta ut honom för att han onanerar! Tycker verkligen du ska göra slut så han kan hitta något bättre än dig eller rannsaka dig själv och fråga vilket problem ni har då han måste onanera, sexlivet är ju väldigt viktigt och det här låter för mig som om ni har kommunikations problem. Prata med varandra eller gå på samtalsterapi. Man kan faktiskt vara i olika stadier med olika behov i livet.
Skämtar du eller? Du skickar ut din man pga av att han runkade. Det är helt normalt att en människa onanerar sen att du råkade komma på han mitt under akten är bara ren otur för han.
ALLA killar onanerar även dom flesta tjejerna gör det och säger du att jag har aldrig sett eller hört att mina ex göra det så ljuger dom.
Att skicka ut någon ur ditt liv pga att dom onanerade är helt fel och älskar man någon så¨skickar man inte ut dom eller raderar dom ur sitt liv pga av det.
Tror nog du inte älskade denna människan riktigt och hittade en anledning till att göra slut med honom.
Lycka till i livet. Säg gärna till när du hittar en partner som inte onanerar.
Han kanske ville ut ur sitt hemska förhållande och sen är jag säker på att hon inte låter honom få sex därför runkar han...!
Hoppas verkligen att TS skojar. I annat fall så - visst släng ut honom. Han kommer få det bättre med någon annan.
haha du är ju sjuk i huvudet, d blir skönt för han att slippa dig. psykopat
Ursäkta mig men hahahaahahahhahahahahhahahahahahhaha
Så man får inte onanera när man har partner?
Tjejen: vad gör du?
Mannen: onanerar!
Tjejen: MEN VA! DET ÄR MITT JOBB UT MED DIG DITT ÄCKEL!!