• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Explicit
    Över 1.500 poster, jag är djupt imponerad! Anonym (Förbannad) är nog det mest uppenbara och framgångsrika troll jag sett! Skål
  • Stockholmstjejen

Jag tar mig rätten att oavsett om jag är i en relation med en man eller inte göra vad fan jag vill med min egen kropp, det innebär att jag onanerar oavsett om jag är singel, flickvän eller gift. Självklart har min parter samma rätt. Vad är problemet??

• Anonym (Trollhunter)
    Stockholmstjejen skrev 2014-10-18 17:15:55 följande:
    Jag tar mig rätten att oavsett om jag är i en relation med en man eller inte göra vad fan jag vill med min egen kropp, det innebär att jag onanerar oavsett om jag är singel, flickvän eller gift. Självklart har min parter samma rätt. Vad är problemet??
    Det kan man undra? Borde vara typ lika vanligt som att gå på toaletten, äta eller duscha...
  • Danniboy
    Vitamin skrev 2012-02-06 09:42:58 följande:

Vilken tur han har som får se din rätta sida. Skönt för honom att bli av med en kontrollerande satmara.

• Danniboy
    dessan59 skrev 2012-02-06 10:08:03 följande:

TS

jag förstår, skulle också bli arg om min make sitter och drar en handtralla när jag kommer hem. Jag blir orolig att många här i tråden tycker att det är helt okej.

Och jag blir orolig över att det finns fler tjejer som TS.

Onani är något FULLKOMLIGT naturligt, oavsett vad du och alla andra ignoranta och kontrollerande satmaror tycker.

Nej, usch..  Stackars man säger jag..
  • Anonym (ROFL)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2012-02-06 10:44:10 följande:

Nej nu orkar jag inte läsa mera. Suck säger jag bara om vissa.

Om en kille onanera så ska han hängas.
    Så ger er ut nu alla fruntimmer och häng era män/killar för de sitter och onanera när ni minst anar det.

Så tänd facklorna och hämta era högafflar för nu startar JAKTEN!!!!!!!!

Bästa jag läst i hela tråden, helt klart.
  • Gnagetmange
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

Skulle vara mer än glad att bli utkastad av dig, du verkar må dåligt och ha extremt dålig självkänsla. Väx upp! Även om man lever i relation har man rätt till eget sexliv vilket onani innefattar.
  • Danniboy
    Gnagetmange skrev 2014-11-08 14:52:57 följande:
    Skulle vara mer än glad att bli utkastad av dig, du verkar må dåligt och ha extremt dålig självkänsla. Väx upp! Även om man lever i relation har man rätt till eget sexliv vilket onani innefattar.
  • Anonym (trollis)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:

Troll....hahaha. Om inte, tycker jag synd om dig. Din självkänsla kan inte vara på topp.
  • Hocaco
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:05:30 följande:

Jag mår inte dåligt av onani, det är helt meningslöst bara. Som att sitta och skrapa på huden tills det svider, eller nåt. Totalt slöseri med tid.
    Woii, inte konstigt att du inte gillar det.. YOU'RE DOING IT WRONG!
Svar på tråden Den jäveln runkade!