Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

Jag tar mig rätten att oavsett om jag är i en relation med en man eller inte göra vad fan jag vill med min egen kropp, det innebär att jag onanerar oavsett om jag är singel, flickvän eller gift. Självklart har min parter samma rätt. Vad är problemet??
Vilken tur han har som får se din rätta sida. Skönt för honom att bli av med en kontrollerande satmara.
TS
jag förstår, skulle också bli arg om min make sitter och drar en handtralla när jag kommer hem. Jag blir orolig att många här i tråden tycker att det är helt okej.
Nej nu orkar jag inte läsa mera. Suck säger jag bara om vissa.
Om en kille onanera så ska han hängas.
Så ger er ut nu alla fruntimmer och häng era män/killar för de sitter och onanera när ni minst anar det.
Så tänd facklorna och hämta era högafflar för nu startar JAKTEN!!!!!!!!