• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Trollmor!)

Suck säger Trollmor i dag

• Anonym (bläkas)
    Anonym (TaDenI2an) skrev 2012-02-06 17:42:35 följande:
    Jo, det räknas klart som en synd(och ett brott mot partnern) att tillfredställa sig själv sexuellt;

1. Om man levde på 1700-talet

2.  Om man direkt är sjuk i huvudet.

För att lindra denna mentala störning ni går runt och bär på förslår jag att ni tar den i tvåan så ni lär er att slappna av lite. 

LÄNGE LEVE KÅT!

SKÅL!! 

Om du provat ha panikångestattacker (äkta sådana) skulle du nog inte uttala dej på det sättet om personer som är "sjuka i huvudet". Jag tar den hellre i munnen eller muttan än i röven för då får jag bara hemorrojder så du vet.. Idiot.
  • Anonym (bläkas)
    Anonym skrev 2012-02-06 18:15:38 följande:

Ja precis, fast tycker lite synd om den tjejen han har nu. Nu har jag en kille som inte runkar på morgonen, iaf inte om jag är hemma. Tack gode gud för en normal kille, har letat hur länge som helst efter en.

Jag skulle typ spy om det hänt mej, särskilt eftersom det var hos dina föräldrar.. Jag har faktiskt en av de få killarna jag med :)
  • Thaleya1

Jag kan förstå att man tar illa upp om partnern onanerar när den vägrar ha sex med en. Då är det som ett slag i ansiktet, typ du duger inte.

Men som bara regel har jag svårare att förstå det. Vad gör att man drar gränsen så lågt, och i sin tur vad gör att vissa drar gränsen för vad som är accepterat i ett förhållande så högt? Det handlar uppenbarligen inte bara om trygghet i förhållandet och självförtroende. vore intressant att veta vad det beror på.

• smultronochrabarber

är det inte bättre om han drar en handtralla än om han sätter på någon annan? Vafan runka måste han ju få göra om du inte släpper till eller om du inte har möjlighet och släppa till!

• Anonym (bläkas)
    Binegar skrev 2012-02-06 17:45:18 följande:
    Nu vet jag inte riktigt..?

Hade det hänt mig hade jag nog börjat fnissa lite, gått ut med hunden & låtit han göra klart vad han håller på med. Förutsatt att han inte stod i duschen inkletad i bajs och runkade med båda fötterna. Då hade jag nog börjat fundera på om det är den typen av karl jag vill vara med.
    Åh, jag minns en tråd som var om det, förrutom att han inte använde fötterna utan händerna.. Den var både tragisk och rolig..
  • Stella Jaded
    Anonym skrev 2012-02-06 18:15:38 följande:

Nu har jag en kille som inte runkar på morgonen, iaf inte om jag är hemma. Tack gode gud för en normal kille, har letat hur länge som helst efter en.
    Normala killar runkar alltså inte på morgonen?

Det ska jag framföra till min.  
  • melwin11

Skulle seriöst bli rädd om min karl inte runka?? D e väll lika naturligt som å pissa

• smultronochrabarber
    melwin11 skrev 2012-02-06 18:58:16 följande:
    Skulle seriöst bli rädd om min karl inte runka?? D e väll lika naturligt som å pissa
  • Weird One

Kollade både en, två och tre gånger så att inte tråden ligger i sandlådan.

Jisses, finns det verkligen så pryda och märkvärdiga kvinnor som tänker som ts?
    Stackars karlar, tacka fan för att han väljer att runka.

Svar på tråden Den jäveln runkade!