Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Suck säger Trollmor i dag
Jag kan förstå att man tar illa upp om partnern onanerar när den vägrar ha sex med en. Då är det som ett slag i ansiktet, typ du duger inte.
Men som bara regel har jag svårare att förstå det. Vad gör att man drar gränsen så lågt, och i sin tur vad gör att vissa drar gränsen för vad som är accepterat i ett förhållande så högt? Det handlar uppenbarligen inte bara om trygghet i förhållandet och självförtroende. vore intressant att veta vad det beror på.
är det inte bättre om han drar en handtralla än om han sätter på någon annan? Vafan runka måste han ju få göra om du inte släpper till eller om du inte har möjlighet och släppa till!
Skulle seriöst bli rädd om min karl inte runka?? D e väll lika naturligt som å pissa
Kollade både en, två och tre gånger så att inte tråden ligger i sandlådan.
Jisses, finns det verkligen så pryda och märkvärdiga kvinnor som tänker som ts?
Stackars karlar, tacka fan för att han väljer att runka.