Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Läste TS alla inlägg nu.
Borde förstått att det var en provokationstråd.
Men men, ibland går man på det.
Jag skulle också bli vansinnig om min sambo satt och runkade när jag kommer hem. Mest för att han väljer att tillfredsställa sig själv när jag kan hjälpa till. Men jag skulle inte bli vansinnig över att han runkade. Han blir inte vansinnig över att jag onanerar. Jag onanerar när jag är kåt och han inte är hemma. han onanerar när han är kåt och inte i närheten. Porr har jag inga problem med, eftersom jag kollar själv. Jag har inget emot att han tillfälligt fantiserar om en tjej som han aldrig kommer träffa, så länge han inte tänker på henne i sovrummet med mig....
MEN! den dagen han hellre hissar skinn än att ligga med mig så kommer det ta hus i helvete, det vet han om.
Och ja, jag tycker det är okej att han runkar bredvid mig i sängen, jag kan tända på att HAN får det skönt. Jag brukar ha svårt att hålla tassarna borta. Ibland är man kåt och har noll lust att knulla. Då hjälper han mig, om fallet är det motsatta. eller så blir nån övertalad.
Man kan aldrig äga en annan människa.
Och i skrivande stund är min älskling bortrest med jobbet, ligger antagligen och smeker salamin. Jag vet vilken porr som ligger i hans mobil (jag la in den) och jag vet att han hellre tänker på mig än glor på den. Jag är inte i närheten och kan tillfredsställa honom. Och jag då? Jotack, fem gånger idag:) Kunde inte låta bli. Det betyder inte att vi inte älskar och respekterar varandra!
och TS exsambo: Grattis!! Njut av friheten att vara din egen igen!
FANTASTISKT!
Riktigt underhållande att en del av er faktiskt till och med vill hænga honom (!?!)
...Ibland undrar jag om det værkligen var så bra med kvinnlig røstrætt ændå....
Men jag e jättekär i min man o jag "fixar" det själv ändå Det gör säkert han med, tycker det är viktigt att ha en relation med sig själv med o känna sin kropp!
Detta är inte allvar va?? Vad fan skulle det spela för roll om killen runkar??? det gör ju alla ju!
Ja runkar ofta. och ja hoppas min sambo onanerar precis lika ofta. hade min sambo uttryckt ett missnöje över onani så hade ja avslutat det förhållandet.