• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:05:08 följande:
    Så du tror att människor som gillar sex mer än jag aldrig avbryter en relation på grund av sex, säg att sexet inte fungerar? Ska man ha åsikter om det med?
    Jag kan tänka mig att personer bryter relationer för att sexet inte fungerar, absolut.
    Men det är inte det samma som att tycka att onani, som är fullständigt naturligt och helt personligt, är äckligt och skulle dumpa någon pga detta. Du går in i relationen med åsikten att onani inte är OK.

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:05:08 följande:
    Så du tror att människor som gillar sex mer än jag aldrig avbryter en relation på grund av sex, säg att sexet inte fungerar? Ska man ha åsikter om det med?
    Tar denna igen:

Om vi säger så här. Mannen ljuger inte och smyger inte bakom din rygg. Han inser efter några år tillsammans att han behöver få ha sin rätt att onanera när han vill onanera och tar upp detta med dig. 
    Vad säger du?   
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:07:44 följande:
    Tar denna igen:

Om vi säger så här. Mannen ljuger inte och smyger inte bakom din rygg. Han inser efter några år tillsammans att han behöver få ha sin rätt att onanera när han vill onanera och tar upp detta med dig. 
    Vad säger du?   
    Att jag blir äcklad av honom och frågar om det är ok för honom att jag mår illa av att se honom eller när han rör vid mig.
  • Frontline
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:09:31 följande:
    Att jag blir äcklad av honom och frågar om det är ok för honom att jag mår illa av att se honom eller när han rör vid mig.
    Är det inte bättre att du går i celibat då och flyttar ut till skogen?

Om man skulle tvätta kuken för fort då så det går för han är det lika illa då?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym
    Du borde nog tänka över att leva själv resten av livet. För jag tror inte det finns någon kille som inte onanerar, så då ljuger han antagligen för dig.
  • Anonym (onani-blä)
    Frontline skrev 2012-02-07 15:12:27 följande:
    Är det inte bättre att du går i celibat då och flyttar ut till skogen?

Om man skulle tvätta kuken för fort då så det går för han är det lika illa då?
    Men raring, jag lever i celibat.
  • Frontline
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:13:39 följande:
    Men raring, jag lever i celibat.
    Vad bra fortsätt med det resten av livet...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (onani-blä)
    Frontline skrev 2012-02-07 15:15:11 följande:
    Vad bra fortsätt med det resten av livet...

Vad spelar det dig för roll? Obs, jag är inte ts.
  • Fidelis ad urnam
    Och det anser du inte vara en form av tvång?
    Seriöst?
    Han är, i detta exempel, ärlig mot dig och berättar vad han vill och bemöts på det sättet.

Tänk dig en tjej som är tillsammans med en mycket svartsjuk man. 
    Hon tycker om att gå ut på krogen med sina vänner och dansa. När hon klär upp sig och sminkar sig får hon höra från mannen hur han äcklas av henne, hur han mår illa av att se henne och av att röra vid henne när hon klär sig så där och går ut och dansar där andra män kan se henne.
    Hon slutar gå ut på krogen och dansa.
    Frivilligt? Nej
    Under tvång, psykiskt tvång? Ja.

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:16:39 följande:
    Och det anser du inte vara en form av tvång?
    Seriöst?
    Han är, i detta exempel, ärlig mot dig och berättar vad han vill och bemöts på det sättet.

Tänk dig en tjej som är tillsammans med en mycket svartsjuk man. 
    Hon tycker om att gå ut på krogen med sina vänner och dansa. När hon klär upp sig och sminkar sig får hon höra från mannen hur han äcklas av henne, hur han mår illa av att se henne och av att röra vid henne när hon klär sig så där och går ut och dansar där andra män kan se henne.
    Hon slutar gå ut på krogen och dansa.
    Frivilligt? Nej
    Under tvång, psykiskt tvång? Ja.

Men jag är ärlig tillbaka, det är vad som kommer att ske. Ska jag ljuga, menar du?Högst troligen gör vi slut med varandra.
Svar på tråden Den jäveln runkade!